Doi dintre suspecții în cazul jafului de la Muzeul Drents, prezentați de autoritățile olandeze. Apel către cetățeni pentru informații
Data actualizării: Data publicării:
Doi dintre cei trei suspecți reținuți de poliția olandeză în cazul jafului tezaurului dacic de la Muzeul Drents
Poliția olandeză a dat publicității imagini cu doi dintre cei trei suspecți reținuți în cazul jafului de la muzeul din Drents, scrie publicația olandeză De Telegraaf. Autoritățile fac apel la cetățeni care i-au zărit după jaf să ofere informații legate de cei doi pentru a da de urma artefactelor furate.
Cei doi suspecți se numesc Douglas Chesley Wendersteyt și Bernhard Zeeman, ambii locuitori din Heerhugowaard, localitatea în care au fost arestați.
„Poliția are nevoie de mai multe informații despre doi dintre suspecții aresteați în urma jafului de la muzeul Drents, din dimineața zilei de 25 ianurie. Aceasta este prioritatea absolută a poliției și a procurorilor, de aceea facem publică identitatea și imagini cu cei doi suspecți, în speranța că vor apărea informații despre locurile în care au fost și persoanele cu care s-au întâlnit după jaf. Aceste informații ar putea să ne spună ceva despre locul în care se află prada acum”, scrie în comunicatul poliției.
Anchetatorii spun că au ajuns la ei după ce au descoperit mai multe haine și o geantă abandonată în Assen. Poliția a publicat și imagini cu geanta și cu hainele, precum și locul în care geanta a fost găsită.
Celei de-a treia persoane arestate, o femeie din același oraș, nu i-a fost încă dezvăluită identitatea. Presa olandeză a dezvăluit că aceasta formează un cuplu cu unul dintre suspecți.
Pe lângă informații despre suspecți, polițiștii vor să obțină mai multe date și despre un Ford Transit negru. Ancheta a relevat că unul dintre suspecți ar fi putut conduce un Ford Transit negru cu plăcuța de înmatriculare V-586-KR la scurt timp după spargere.
Piesele furate de la muzeul din orașul Assen, respectiv coiful de aur de la Coțofenești și trei brățări dacice, nu au fost încă găsite, fiind temeri că acestea ar putea fi topite pentru aur.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.