Locuitorii din regiunea Bucureşti-Ilfov vor beneficia de un nou serviciu digital disponibil în aplicaţia 24pay, respectiv abonamente de călătorie integrate pentru călătoriile pe liniile de suprafaţă cu autobuzul, troleibuzul sau tramvaiul şi trenul în zona metropolitană Bucureşti-Ilfov, potrivit unui comunicat transmis Agerpres.
Astfel, începând de luni, 31 octombrie, sunt disponibile în aplicaţie abonamente integrate de 1, 6 sau 12 luni pentru călătorii pe liniile de suprafaţă şi cu trenul, pe linia Gara de Nord-Otopeni.
"Utilizatorii pot plăti abonamentele cu cardul direct din aplicaţie, fără a mai pierde timp preţios la casele de bilete. Activarea acestui serviciu este posibil prin parteneriatul 24pay cu operatorul STB, care administrează Sistemul Automat de Taxare. Acest sistem include şi ceilalţi operatori din aria metropolitană Bucureşti - Ilfov: Serviciul Transport Voluntari (STV SA), Ecotrans STCM SRL, Regio Serv Transport SRL, precum şi operatorii feroviari CFR Calatori şi TFC, care operează curse regulate pe ruta Gara De Nord - Otopeni", se menţionează în comunicat.
Aplicaţia 24pay este o soluţie de plată digitală pentru transportul în comun cu prezenţă în 18 oraşe din România, dezvoltată de compania PTP Online şi deţinută de PayPoint România.
În luna octombrie 2022 a fost lansat şi serviciul de plăţi facturi în aplicaţie, prin care utilizatorii din toată ţara pot să achite uşor şi rapid utilităţile şi facturile pentru servicii financiare sau telefonie mobilă.
Plăţile pentru plata facturilor, dar şi pentru achiziţionarea biletelor şi abonamentelor de călătorie sunt derulate în baza parteneriatului încheiat cu Banca Transilvania.
"Aşa cum am mai spus, obiectivul nostru principal este să oferim o soluţie de plată digitală completă şi accesibilă tuturor românilor, iar lansarea acestui nou serviciu este un exemplu foarte bun pentru viziunea pe care o avem pentru 24pay. Suntem într-un proces activ de transformare şi dezvoltare a aplicaţiei, iar în curând vom adăuga noi servicii gândite pentru a uşura accesul utilizatorilor la produse şi servicii financiare şi de entertainment", a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services.
Peste 1.000.000 de descărcări ale aplicaţiei 24pay au fost până acum înregistrate în magazinele online de aplicaţii. Utilizatorii se vor putea bucura în curând de alte noi servicii adăugate, dar şi de un redesign al aplicaţiei.
Aplicaţia 24pay este disponibilă pentru sistemele de operare Android şi iOS, iar utilizatorii o pot descărca gratuit din Google Play, App Store sau Huawei AppGallery. Pentru utilizarea aplicaţiei, este necesară adăugarea iniţială a unui card bancar Visa sau Mastercard. Sistemul 24pay a fost pus la dispoziţie în mod gratuit operatorilor de transport, fără a fi percepute costuri pentru dezvoltarea aplicaţiei, astfel încât călătorii să beneficieze de o metodă unitară, rapidă şi sigură de a achita transportul public, oriunde în ţară.
PayPoint România este principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail din România. În prezent, PayPoint asigură încasarea plăţilor pentru 85% din furnizorii de utilităţi şi servicii telecom din ţara noastră. Serviciile companiei sunt disponibile în peste 19.000 de locaţii în care clienţii pot efectua plăţi, precum: facturile pentru utilităţi, electricitate, gaze, apă, telefonie fixă şi mobilă, rate, asigurări, roviniete, internet şi cablu sau servicii de securitate.