Pe șoseaua de centură a Capitalei, în zona de sud, din aprilie 2013 ar fi trebuit să se circule pe patru benzi. Dimpotrivă, nici urmă de utilaje care să lucreze la drumul distrus de mașini. Șoseaua e în continuare plină de gropi care pot fi întâlnite la tot pasul, asfaltul ar fi trebuit înlocuit în totalitate, șoseaua lărgită, iar pe mijloc ar fi trebuit să apară separatoare de benzi.
Șoferii care vor să evite traficul din București sunt nevoiți să meargă în coloană, cu viteza melcului, pe o porțiune de aproape 40 de kilometri, pe șoseaua de centură.
Guvernul a decis în toamna anului trecut să suspende lucrările de modernizare a centurii de sud, pentru a construi o autostradă. Deși Digi24 a cerut lămuriri cu privire la starea drumului, Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale nu a clarificat situația.
Culmea este că una dintre firmele care a câștigat licitația inițială pentru modernizarea drumului anunță pe propriul site că a finalizat lucrările.
În momentul de față, inelul de circulație care înconjoară Capitala este modernizat doar pe anumite sectoare. Singurul tronson finalizat este cel dintre Voluntari și Chitila. Șoseaua a fost parțial refăcută pe sectorul dintre Autostrada A1 și Bragadiru, în timp ce pe două treimi, din sud și până în vest este modernizată în proporție de doar 15%.