„Doi ani și opt luni l-am așteptat, l-am împărțit pe tronsoane pentru a putea merge mai repede, dar din punct de vedere al hotărârilor judecătorești a trebuit să oprim lucrările. Îmi cer scuze față de locuitorii noștri pentru că au trecut printr-o serie întreagă de vicisitudini, acum s-au terminat”, a spus Sorin Oprescu.
„Într-un timp scurt se poate parcurge de la nord la sud Bucureștiul, este o alternativă la Calea Victoriei, Lascăr Catargiu, Magheru”, a adăugat el.
Totuși, dacă instanţa va decide definitiv ca Hala Matache să fie reamplasată pe locul iniţial, aceasta ar urma să fie poziționată chiar în mijlocul bulevardurlui.
Deşi a fost considerată monument istoric, clădirea a fost demolată în martie 2013. Primarul general speră totuşi ca la recurs judecătorii să nu oblige municipalitatea să repună Hala Matache pe amplasamentul iniţial.
„Ar fi o aberaţie, iar cine ar hotărî în felul ăsta să o execute el şi o să-şi primească pedeapsa de la cetăţeni”, a declarat Sorin Oprescu.
Artera pe care s-au făcut testele va face legătura între Piața Victoriei și Gara Progresul şi va fi o alternativă pentru Calea Victoriei și bulevardul Magheru. Şoseaua va avea câte două benzi pe sens și piste pentru bicilciști. Lucrările la bulevard au început în 2009 şi au costat 38 de milioane de euro.