Daniel Cadariu anunță o campanie de 100.000 de euro pentru a promova cu influenceri turismul românesc

Data actualizării: Data publicării:
sezlonguri si umbrele pe plaja
Imagine de o plajă de pe litoralul românesc. Foto: Profimedia Images

Ministrul Turismului, Daniel Cadariu, a anunțat la Dig24 o campanie naţională de promovare a destinaţiilor turistice din România, în valoare de 100.000 de euro. Campania va fi făcută cu ajutorul influencerilor, iar scopul ei este să le arate oamenilor destinații de vacanță interne, în condițiile în care anul acesta românii au cheltuit 6 miliarde de euro pentru vacanțe în străinătate.

„Am trecut de 2 ani de pandemie. Nu putem să nu constatăm că românii îşi doresc, după 2 ani de petrecut concedii în România, atât cât s-a putut şi cât restricţiile le-au permis, să călătorească în străinătate”, a spus Cadariu.

„Sunt și cazuri în care poate lucrurile nu stau atât de bine. Însă nici la vecinii noștri bulgari, nici la greci lucrurile nu stau perfect. Iar comparațiile trebuie făcute pentru situații similare, și în ce privește numărul de stele și în ce privește dotările și serviciile acordate pentru acele sejururi”, a adăugat el.

Ministrul a spus că guvernul ia măsuri care să încurajeze turismul în România.

„În primul rând, o activitate de promovare a destinațiilor turistice din România, comasată la nivel național. Pentru că există, la nivel zonal sau local foarte multe inițiative de promovare. E din păcate o lipsă a statului în cei 30 de ani de la Revoluție pe componenta de promovare a turismului din România, aspect la care noi lucrăm în acest moment”, a spus Cadariu.

El a precizat că ministerul are în pregătire 3 campanii de promovare, iar efectele acestora ar putea deveni vizibile din sezonul următor.

„În primul rând, una din aceste acţiuni prevede o achiziţie publică pentru a dezvolta platforma ministerului România.travel. Va fi punctul de plecare a acestei promovări. În paralel, vom apela la acea formă de promovare prin intermediul influencerilor. Suntem în curs de achiziționare a unui contract. Săptămâna aceasta urcăm caietele de sarcini pe SEAP, facem achiziția publică. Agenția de publicitate câștigătoare ne va propune acei influenceri care să fie folosiți”, a explicat Cadariu.

Ministrul a spus că valoarea contractului va fi de 100.000 de euro.

„Trebuie să ne raportăm la bugetul pe care îl avem şi e un început, având în vedere că cel puţin în ultimii 2 ani de zile, nu s-a făcut nimic pe componenta de promovare”, a mai spus el.

Editor : M.B.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
„La populaţie oprim pur şi simplu atât energia electrică, cât şi gazele”: Cinismul lui Ceauşescu în iarna...
Digi FM
Adriana Bahmuțeanu a reușit să-și vadă copiii, la peste o săptămână de la moartea lui Silviu Prigoană: “Sunt...
Pro FM
Cher dezvăluie că Tina Turner i-a cerut ajutorul pentru a-l părăsi pe Ike Turner, soțul ei abuziv: "Avea o...
Film Now
Tom Holland o caută periodic pe Zendaya pe Google: „Așa mă asigur că suntem bine”
Adevarul
Dacii au construit cel mai rezistent drum pavat din România. Cât va costa restaurarea lui, după două mii de...
Newsweek
ADEVERINȚA care asigură o creștere de pensie la Mica Recalculare. Ce venituri nepermanente contează?
Digi FM
Denis Drăguș, împăcare neașteptată cu familia sa, cu care nu mai vorbise de cinci ani. Tatăl atacantului: „Am...
Digi World
Întâlnire de record. Cea mai scundă femeie din lume și cea mai înaltă femeie din lume s-au cunoscut: "A fost...
Digi Animal World
Un cadou total neașteptat de Crăciun. Reacția angajaților unui magazin când au găsit un șarpe în brazii...
Film Now
Ralph Macchio, onorat cu o stea pe Hollywood Walk Of Fame: „Înseamnă totul pentru mine”. Cum arată azi...
UTV
Lidia Buble, inselata de fostul iubit: detaliul neasteptat care i-a dezvaluit adevarul despre „Maria”