Augustin Jianu, propunerea PSD pentru ministerul Comunicațiilor, are 30 de ani
Data publicării:
Foto: Facebook
Directorul general al Centrului Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică (CERT-RO), Augustin Jianu, în vârstă de 30 de ani, a fost propus în funcţia de ministru al Comunicaţiilor în Guvernul condus de Sorin Grindeanu. El a fost consilier al fostului ministru Dan Nica. În calitate de ministrul al Comunicațiilor trebuie să rezolve mai multe probleme delicate precum capitalizarea Poştei Române şi implementarea noului sistem electronic de achiziţii publice, SICAP, relatează News.ro.
Foto: Facebook
Augustin Jianu are 30 de de ani. El s-a născut în 1986 la Craiova şi a absolvit în 2011 Facultatea de Automatică şi Calculatoare, Universitatea Politehnica din Bucureşti.
În 2007, a obţinut o certificare în domeniul dezvoltării de aplicaţii Java în cadrul Academiei CISCO din Bucureşti.
În 2012, Jianu a obţinut o certificare în domeniul managementul proiectelor în cadrul Institutului pentru Dezvoltarea Resurselor Umane, sucursala Bucureşti.
În 2015, Jianu a obţinut un certificat CompTIA în domeniul securităţii sistemelor, infrastructurii de reţea şi al criptografiei.
Între 2009 şi 2014, el a ocupat funcţia de preşedinte al Asociaţiei de Tineret pentru Dezvoltare Socială şi Ecologie.
Între 2012 şi 2014, Jianu a fost consilier al ministrului în Ministerul pentru Societatea Informaţională.
Astfel, din această poziţie, el a lucrat cu fostul ministru PSD Dan Nica. Din 2014 până în prezent, a fost director general al CERT-RO.
Potrivit declaraţiei de avere publicată la finalul anului trecut, Jianu are două conturi bancare, la ING şi Raiffeisen Bank, cu o valoare cumulată de 30.037 lei.
În calitate de director al CERT-RO, a încasat un venit anual de 39.655 lei.
În plus, a încasat 8.160 lei dintr-un contract de drepturi de autor cu Asociaţia Română de Relaţii Internaţionale şi Studii Europene.
Soţia sa a obţinut un venit de 35.000 lei în calitate de analist servicii la firma Global E-Business Ops Centre din Bucureşti
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.