Anvelope uzate, bannere, cutii de la suc sau lapte sunt materia primă pentru Alexandru, Andreea şi Roxana. Cu imaginație și talent, tinerii le transformă în genţi unicat, portofele de toate dimensiunile şi huse personalizate pentru laptopuri.
„Am folosit cameră de cauciuc de bicicletă. Aceasta este decupată la jumătate şi ulterior curăţată, mai departe am folosit la exterior un banner publicitar, iar la interior am folosit, pentru a proteja laptopul, burete preluat de la o firmă care produce săniuţe,” a explicat Alexandru Pohonțu, unul dintre antreprenori.
Cu ideea afacerii a venit Andreea Zaharescu care a găsit inspirația în India, unde a fost voluntară timp de 10 luni: „acolo am aflat pentru prima dată despre conceptul de <up-side>, este un termen în engleză care înseamnă transformarea unor lucruri de care nu mai ai nevoie sau a unor deşeuri în alte obiecte care sunt calitative, sunt practice şi în acelaşi timp arată foarte bine.”
La doar jumătate de an de când a fost deschis, atelierul lor are deja succes. Lunar vând sute de produse. Un secret, spun tinerii, este și prețul accesibil: portofelele costă între 30 şi 40 de lei, iar cea mai scumpă geantă costă 100 de lei.
La succesul lor a contribuit o confecționeră profesionistă. Pe viitor însă, tinerii intenţionează să mai angajeze o confecţioneră şi să-şi extindă atelierul în care lucrează.