"Nu e un lucru întâmplător, de fiecare dată Alba Iulia s-a ghidat după dorinţele oamenilor, pentru că altfel am fi din alt film sau banii şi lucrurile ar fi degeaba şi aruncate pe fereastră. Tocmai din acest motiv, am ales ceva ce e la îndemâna multora astăzi. Alba Iulia are un potenţial de 40.000 de utilizatori de Facebook, aşadar ne aşteptăm ca rezultatele să fie concludente şi să ne ajute în munca noastră viitoare", a afirmat Mihai Coşer, purtătorul de cuvânt al Primăriei Alba Iulia.
Unii tineri au votat deja evenimentele preferate. Alţii, care abia au aflat de sondaj, spun că urmerază să îşi exprime şi ei preferinţele.
"Eu am votat deja trei evenimente care mi-au plăcut. (...) Descoperă Rowmania, concursul de vâslit, Festivalul Muzicii", a enumerat unul dintre ei.
"Mi se pare o ideea foarte bună şi chiar o să intru să votez, pentru că au fost organizate evenimente foarte frumoase aici în Alba", a afirmat altul.
Primaria Alba Iulia a reuşit să atragă fonduri europene de peste 150 de milioane de euro, în ultimii 6 ani, pentru dezvoltarea oraşului.