REGINA MARIA valorifică puterea feedback-ului pacienților, folosind un sistem unic prin care pot oferi recenzii medicilor din rețea
Peste 2.000 de medici apreciați prin aproximativ 600.000 de recenzii oferite de pacienți în urma consultațiilor medicale
9.54 este media calificativelor acordate de pacienți medicilor REGINA MARIA
455 de recenzii primite zilnic de la pacienţi
Peste 1.3 milioane de pacienți au cont medical digitalizat
-
Peste 55% din abonații REGINA MARIA folosesc aplicația și accesează dosarul medical electronic.
6 milioane de pacienți unici, dintre care peste 4,5 milioane de vizite doar în anul 2022.
Pionier al digitalizării serviciilor de îngrijire medicală în România, REGINA MARIA este singura rețea de sănătate care subliniază importanța transparentizării relației medic – pacient și care mizează pe valorificarea vocii pacientului în vederea îmbunătățirii calității serviciilor medicale oferite.
Este una dintre preocupările constante ale liderului în calitatea serviciilor medicale din România care, pornind de la dorința de recunoaștere a puterii pacientului, a implementat în ultimul deceniu un sistem unic de feedback din partea pacienților pentru medicii rețelei, punând astfel bazele unei relaţii axate pe transparență și încredere între pacienți, medici și operatorul privat de servicii de sănătate.
Experiența pacientului este esențială în procesul de vindecare, iar un prim pas în această evoluție comună a constat în dezvoltarea sistemului de feedback pe care orice pacient al Rețelei de sănătate REGINA MARIA îl poate acorda medicilor, în urma consultației.
Sistemul de acordare a feedback-ului este unul dintre cele mai importante proiecte dezvoltate și implementate de REGINA MARIA, acesta oferind posibilitatea pacienților să acorde recenzii medicilor rețelei. Aproximativ 600.000 de recenzii au fost primite de medici în ultimii 10 ani, însumând o medie de 9,54 pentru calificativele acordate.
REGINA MARIA a investit în vocea pacienților săi creând unui canal public prin care a încurajat orice pacient să acorde feedback medicilor. Acest proces le-a permis pacienților să devină o voce puternică în procesul de îngrijire medicală.
Recenziile permit pacienților să-și exprime opiniile și să ofere feedback cu privire la serviciile medicale pe care le-au primit. Ele reprezintă o modalitate prin care pacienții își pot face vocea auzită și prin care se pot implica activ în procesul de îngrijire. Prin intermediul feedback-ului oferit la finalul consultaţiei, pacienții pot împărtăși experiențele lor pozitive și pot oferi sugestii constructive despre cum poate fi îmbunătățită interacțiunea dintre medic și pacient. Mai mult, recenziile ajută alți pacienți care sunt în căutrea medicului potrivit, pentru că simți că poți avea încredere când alții au trecut prin aceeași problemă înaintea ta și au rezolvat-o., explică Dr. Nirvana Georgescu, Director de Calitate și Siguranță a Pacientului în cadrul REGINA MARIA.
De la pacient la partener în procesul de îngrijire medicală
REGINA MARIA este cea mai digitalizată reţea de sănătate din România, cu cea mai apreciată şi utilizată aplicaţie de mobil, prin intermediul căreia s-a creat o modalitate accesibilă pentru pacienți de a oferi feedback direct, de a-și urmări singuri investigațiile, rezultatele și programările. Digitalizarea este un instrument extrem de important în dezvoltarea Rețelei, care a contribuit major la îmbunătățirea calității serviciilor medicale în funcție de nevoile și experiențele pacienților.
Implementarea unui sistem electronic prin care pacienții REGINA MARIA își pot exprima feedback-ul cu privire la vizita medicală și la interacțiunea cu medicul în urma consultației a venit natural, din dorința de a recunoaște importanța comunicării în relația medic-pacient. Experiența pe care o au pacientii este esențială mai ales în procesul de vindecare, dar și pentru evaluarea și îmbunătățirea calității serviciilor medicale pe care le oferim. Prin intermediul acestui sistem de feedback, pacienții au posibilitatea să ofere recenzii medicilor, bazate pe experiența reală pe care au avut-o la medic, putând astfel să evalueze serviciile medicale pe care le-au primit. Pentru pacient este un canal direct de comunicare cu REGINA MARIA, iar în urma acestui feedback pacientul devine un partener activ în procesul de îngrijire medicală., completează Dr. Dan Dimitriu - Director Medical Policlinici REGINA MARIA.
Aproximativ 600.000 de recenzii au fost primite de medicii REGINA MARIA în ultimii 10 ani, rezultând o medie de 9,54 pentru calificativele acordate.
Recenziile pot fi oferite de pacienți doar în urma unor experiențe reale, la finalul consultațiilor. În cei 10 ani de când REGINA MARIA a introdus sistemul de evaluare, peste 2.000 de medici din rețea au primit aproximativ 600.000 de recenzii.
Feedback-ul oferit de pacient este adăugat la scorul total al medicului, care este public pe site-ul REGINA MARIA și poate fi verificat de absolut oricine dorește să afle informații credibile despre medicii Rețelei. Orice pacient care a fost la consultație poate evalua medicul respectiv cu un calificativ de la 1 la 10, recenzia contribuind la evaluarea generală a medicului. Acest feedback oferă o perspectivă amplă despre cei mai buni medici. În plus, peste 55% din abonații REGINA MARIA folosesc aplicația, sunt familiarizați cu instrumentele digitale și își accesează dosarul medical electronic.
Este important ca pacienții să simtă că au control asupra gestionării stării lor de sănătate, iar unul din obiectivele noastre este ca prin intermediul campaniilor pe care le desfășurăm, să educăm și să promovăm generații de pacienți responsabili. Încurajăm pacienții să fie implicați activ în gestionarea propriilor stări de sănătate, să se informeze și să ia decizii înțelepte în ceea ce privește îngrijirea medicală. Calitatea și siguranța pacienților noștri sunt priorități fundamentale, iar sistemul prin care aceștia oferă recenzii medicilor este modul prin care noi le ascultăm vocea., detaliază Dr. Nirvana Georgescu.
REGINA MARIA este unul dintre principalii investitori în sistemul de îngrijire medicală din România, alocând peste 200 de milioane de euro în ultimii 10 ani pentru dezvoltarea sistemul medical privat din țară.
Din cei 6 milioane de pacienți unici ai rețelei, peste 1,3 milioane de pacienți au cont medical digitalizat. Acesta lucru face dovada deschiderii românilor spre transparentizarea relației cu medicul lor. Unul dintre obiectivele rețelei este ca tot mai mulți pacienți să contribuie la crearea unei perspective reale și universale cu privire la medici și serviciile medicale, oferind recenzii și feedback, sporindu-le astfel și gradul de încredere că pot lua decizii informate privind îngrijirea lor medicală. Totodată, permite recunoașterea medicilor care oferă servicii de înaltă calitate.
Suntem într-o continuă evoluție și ne străduim să întărim și mai mult legătura dintre medic și pacient. Ne angajăm să fim mereu în pas cu noile tendințe și să oferim o experiență medicală excelentă și personalizată, astfel încât pacienții să se simtă în siguranță și să aibă încredere deplină în serviciile pe care le oferim, concluzionează Dr. Nirvana Georgescu.
Numai anul trecut, REGINA MARIA a oferit servicii medicale totalizand peste 4,5 milioane de vizite, deservind printre altele și cei mai mari angajatori din România. Clinica Virtuală, platforma de telemedicină dezvoltată în pandemie, a atins pragul de 1 milion de programări online, fiind instrumentul care a permis apropierea dintre pacienții români și medici specialiști, indiferent de proximitatea fizică, urmând modelul deja implementat în țările vestice.
Calitatea și siguranța pacienților sunt priorități fundamentale, iar sistemul prin care aceștia oferă recenzii medicilor este modul prin care noi le ascultăm vocea. Implementarea unor standarde riguroase de calitate și siguranță, urmând cele mai bune practici și cerințele internaționale este una dintre direcțiile de dezvoltare continuă ale rețelei. Echipa noastră se angajează ferm să ofere o îngrijire medicală de înaltă calitate, investind în formare continuă, tehnologie avansată și monitorizarea constantă a proceselor medicale. Suntem într-o continuă evoluție și ne străduim să întărim și mai mult legătura dintre medic și pacient. Vom continua să îmbunătățim modalitățile noastre de colectare a feedback-ului pacienților, să ne concentrăm pe adoptarea tehnologiilor inovatoare și să promovăm transparența și comunicarea deschisă în relația cu pacienții noștri. Ne angajăm să fim mereu în pas cu noile tendințe și să oferim o experiență medicală excelentă și personalizată, astfel încât pacienții să se simtă în siguranță și să aibă încredere deplină în serviciile pe care le oferim., ne mai spune Dr. Nirvana Georgescu.
De 27 de ani, REGINA MARIA investește constant nu doar în infrastructură medicală ultraperformantă în marile orașe, ci și în comunități mai mici, Rețeaua fiind prezentă în aproape toate județele țării.
Leadership-ul în calitatea serviciilor medicale și digitalizare reprezintă direcția de dezvoltare a Rețelei de sănătate REGINA MARIA care a atras după sine rezultate medicale extraordinare, contribuind în timp la educarea pacienților și la setarea unor noi standarde de îngrijire medicală în România.
- Etichete:
- regina maria
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News