Live

PSG ar fi creat „o armată de troli” pentru a discredita personalități și chiar jucători ai echipei. Printre ținte se numără și Mbappé

Data actualizării: Data publicării:
Kylian Mbappe. Foto: Profimedia Images

Clubul de fotbal Paris Saint-Germain a însărcinat între 2018 şi 2020 o agenţie de comunicare să creeze conturi de Twitter false pentru a desfăşura campanii împotriva unor unor personalități, jurnaliști și chiar jucători ai echipei, a dezvăluit miercuri site-ul Mediapart, citat de AFP.

Potrivit Mediapart, care publică un raport al companiei Digital Big Brother (DBB), înregistrată la Barcelona şi controlată de omul de afaceri franco-tunisian Lotfi Bel Had, această agenţie a folosit "o armată de troli" în serviciul clubului deţinut de Qatar, pentru a discredita personalităţi, jurnalişti şi chiar jucători ai echipei.

Potrivit raportului, printre ţintele privilegiate s-au aflat "presa considerată ostilă lui PSG, ca Mediapart şi L'Equipe, suporterul pălmuit de Neymar (după înfrângerea lui PSG în finala Cupei Franţei din 2019 - n. r.), fata care l-a acuzat pe starul brazilian de viol, dar şi personalităţi din cadrul clubului, ca jucătorul Adrien Rabiot şi fostul director sportiv Antero Henrique".

Mediapart a indicat că şi starul parizian Kylian Mbappé a fost "atins uşor".

Potrivit raportului DBB consultat de Mediapart, care face bilanţul activităţii sale desfăşurate pentru PSG în sezonul 2018/2019, armata digitală în serviciul clubului din capitală "era supervizată de departamentul de comunicare al PSG, condus la acea vreme de Jean-Martial Ribes". Acesta din urmă a părăsit clubul în luna mai 2022 trecută pentru departamentul de comunicare al unei filiale a firmei LVMH.

Strategia se învârtea în jurul unui cont de "referinţă", Paname Squad, care se prezintă pe Twitter ca un "colectiv de pasionaţi de Paris Saint-Germain'.

Contactat de AFP, PSG a dezminţit "ferm afirmaţiile Mediapart".

"PSG este un brand internaţional care lucrează constant cu agenţii de social media din întreaga lume pentru a promova şi celebra realizările clubului, ale companiilor şi partenerilor săi, ca toate companiile. Clubul nu a contractat niciodată o agenţie pentru a face rău cuiva", a adăugat PSG, potrivit AFP, citată de Agerpres.

Editor : I.C

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Programul complet al tricolorilor în preliminariile Mondialului din 2026. Cu ce echipă va juca primul meci

Reacția lui Mircea Lucescu, după aflarea adversarilor României în preliminariile Campionatului Mondial

Cât de puternice sunt Austria și Bosnia Herțegovina, principalele adversare ale României în drumul spre Mondial

Tragerea la sorți pentru preliminariile Cupei Mondiale 2026: România, în grupa H, cu Austria, Bosnia Herțegovina, Cipru și San Marino

Partenerii noștri