Live

PSG ar fi creat „o armată de troli” pentru a discredita personalități și chiar jucători ai echipei. Printre ținte se numără și Mbappé

Data actualizării: Data publicării:
Kylian Mbappe. Foto: Profimedia Images

Clubul de fotbal Paris Saint-Germain a însărcinat între 2018 şi 2020 o agenţie de comunicare să creeze conturi de Twitter false pentru a desfăşura campanii împotriva unor unor personalități, jurnaliști și chiar jucători ai echipei, a dezvăluit miercuri site-ul Mediapart, citat de AFP.

Potrivit Mediapart, care publică un raport al companiei Digital Big Brother (DBB), înregistrată la Barcelona şi controlată de omul de afaceri franco-tunisian Lotfi Bel Had, această agenţie a folosit "o armată de troli" în serviciul clubului deţinut de Qatar, pentru a discredita personalităţi, jurnalişti şi chiar jucători ai echipei.

Potrivit raportului, printre ţintele privilegiate s-au aflat "presa considerată ostilă lui PSG, ca Mediapart şi L'Equipe, suporterul pălmuit de Neymar (după înfrângerea lui PSG în finala Cupei Franţei din 2019 - n. r.), fata care l-a acuzat pe starul brazilian de viol, dar şi personalităţi din cadrul clubului, ca jucătorul Adrien Rabiot şi fostul director sportiv Antero Henrique".

Mediapart a indicat că şi starul parizian Kylian Mbappé a fost "atins uşor".

Potrivit raportului DBB consultat de Mediapart, care face bilanţul activităţii sale desfăşurate pentru PSG în sezonul 2018/2019, armata digitală în serviciul clubului din capitală "era supervizată de departamentul de comunicare al PSG, condus la acea vreme de Jean-Martial Ribes". Acesta din urmă a părăsit clubul în luna mai 2022 trecută pentru departamentul de comunicare al unei filiale a firmei LVMH.

Strategia se învârtea în jurul unui cont de "referinţă", Paname Squad, care se prezintă pe Twitter ca un "colectiv de pasionaţi de Paris Saint-Germain'.

Contactat de AFP, PSG a dezminţit "ferm afirmaţiile Mediapart".

"PSG este un brand internaţional care lucrează constant cu agenţii de social media din întreaga lume pentru a promova şi celebra realizările clubului, ale companiilor şi partenerilor săi, ca toate companiile. Clubul nu a contractat niciodată o agenţie pentru a face rău cuiva", a adăugat PSG, potrivit AFP, citată de Agerpres.

Editor : I.C

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Digi Sport

Sârbii n-au stat pe gânduri: au scris cu MAJUSCULE 8 cuvinte, după ce au auzit ce au strigat românii, la meciul cu Kosovo

Descarcă aplicația Digi Sport

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Liga Națiunilor, România - Cipru: Tricolorii joacă ultimul meci din acest an, astăzi, de la ora 21.45, pe Arena Naţională

Mircea Lucescu anunță schimbări în formula de start la meciul cu Cipru. „S-a creat un grup prea omogen”

Stephen King a anunţat că nu va mai scrie pe X. Care este motivul invocat de celebrul autor

Franța-Israel, meci „de mare risc”. Mii de polițiști mobilizați în Paris după ce manifestanții pro-palestinieni au anunțat un protest

Partenerii noștri