Pierderi uriașe pentru Zuckerberg după scandalul datelor sustrase
Cel puţin 40 de miliarde de dolari. Atât a pierdut Facebook la Bursă, după ce acţiunile companiei s-au depreciat cu 7%. S-a întâmplat acest lucru după ce s-a aflat că datele a 50 de milioane de utilizatori ar fi fost accesate şi folosite ilegal pentru a manipula electoratul la refendumului pentru Brexit şi alegerile prezidenţiale americane.
Culisele discuțiilor dintre PSD, PNL, UDMR și USR
Concluzii după întâlnirea comisiei pentru controlul SIE cu directorul Gabriel Vlase
Cum a decis Nicușor Dan să intre în cursa pentru Cotroceni
Horațiu Potra, amenințare voalată la adresa lui Iohannis. „Veneam la un profesor de fizică, îi dădeam un test”
Dominic Fritz anunță că, până joi cel târziu, se va tranșa dacă USR va face sau nu parte din noul guvern
Tensiuni în coaliția pro-europeană. Întâlnire PSD-PNL-UDMR, fără USR
Primele reacții din PSD și PNL după ce Nicușor Dan a anunțat că va candida la alegerile prezidențiale
Romașcanu, PSD, după anunțul primarului Capitalei: Avem doar la USR doi candidați
Prim-vicepreședintele PNL Ciprian Ciucu, despre candidatura lui Nicușor Dan „Nu a cerut sprijinul și nu i s-a oferit”
Averea lui Mark Zuckerberg a scăzut şi ea cu 4 miliarde de dolari. O anchetă jurnalistică a scos la iveală faptul că o firmă de analiză de date, Cambridge Analytica, care a lucrat cu echipa de campanie a lui Donald Trump, a dezvoltat o aplicaţie care să ajute la manipularea electoratului.
Christopher Wylie, fost angajat al Cambridge Analytica: „Te joci cu o întreagă ţară, cu psihologia unei ţări întregi. Fără acordul oamenilor şi fără ca ei să fie conştienţi de acest lucru. Şi nu doar că te joci cu psihologia unei întregi naţiuni, dar te joci cu ea în contextul unor procese democratice. Aveau aplicaţii pe Facebook care le permiteau să colecteze date nu doar de la persoana care folosea aplicaţia sau intra în cont cu această aplicaţie, ci intrau apoi în întreaga reţea de prieteni şi colectau şi informaţiile prietenilor. Sunt create site-uri, bloguri, orice credem că e nevoie pentru ca ţintele vizate să fie receptive. Creăm conţinut pe internet pentru ca ei să-l găsească. Ei îl văd, îl accesează, intră în acest flux şi încep să gândească lucrurile diferit.”
Reprezentanţii celei mai mari reţele sociale din lume spun că vor face o anchetă internă pentru a afla cum a fost posibilă o astfel de scurgere de informaţii confidenţiale.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News