2.0. Influencer pe internet, o afacere de milioane de euro
Internetul este plin de influenceri și creatori din conținut. Sunt şi câţiva jurnalişti printre ei. Nu o spunem noi, ci specialiştii în comunicare. Câțiva dintre ei au ajuns celebri în întreaga lume și și-au dezvoltat afaceri de milioane de euro. Îi cunoaștem și noi, duminică, de la ora 11:30, la emisiunea 2.0, prezentată de Iulia Ionescu.
Care sunt cele mai „instagramabile” locuri din București, anul acesta de Crăciun
Cum luptă școala și părinții cu fenomenul social media. „Cum să dai vina pe copii?!”
Influencerii lui Călin Georgescu, verificați de ANAF
Influencerii români, luați în vizor de ANPC
Cum ne influențează viața rețelele sociale
Un expert din Ucraina avertizează
Un nou derapaj al lui Trump
România, ținta hackerilor ruși
O femeie din Sibiu a rămas fără jumătate de milion de euro
Adrian Dan, Instagrammer: Cu siguranta iti fură privirea cand vezi ce se intamplă la nivelul acesta în afară. Oarecum, si-au dezvoltat deja o reţetă. O reţetă a succesului. Mulţi încearcă s-o copieze în mod greşit.
Sebastian Coţofană, PRO FM: Pentru că e foarte uşor să devii influencer în ziua de azi. Nu ai văzut? Trebuie doar să îţi cumperi nişte followeri. Deja dacă ai peste 15-20 de mii de followeri, gata, eşti influencer. Nu e chiar aşa. Contează şi ce mesaje mai transmiţi.
Radu Ţibulcă, PRO FM: Nici nu ştiu ce înseamnă să fii influencer. E un termen care sună aşa foarte pompos, dar golit cumva de sens.
Potrivit unui studiu realizat în Statele Unite, 8 din 10 vedete cunoscute publicului tânăr în momentul de față nu au apărut niciodată la televizor. Sunt oameni care si-au dezvoltat comunități pe rețelele de socializare și care au ajuns să fie numiți influenceri.
Cristian China-Birta, consultant social media: Influencer, în esenţă, e un alt termen ca să vorbim despre acelaşi lucru. Întâi am fost bloggeri, după aia am fost social media influencer, key oppinion leaders, o grămadă de denumiri desemnând acelaşi lucru. În esenţă, un om care ajunge cu mesajele sale la mai mulţi oameni.
Specialiștii în marketing și comunicare au împărțit influencerii în trei categorii. 23% dintre aceștia sunt celebrități. În timp ce 47% dintre ei sunt profesioniști în diverse domenii, iar 18 % sunt oameni obișnuiți, care au reușit să-și formeze comunități pe rețelele de socializare.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News