Scuze de la Google, din cauza unui microfon ascuns și nespecificat. Incident similar la o companie aeriană
Google își cere scuze pentru că a... „uitat" să le spună utilizatorilor că unul dintre sistemele sale inteligente de alarmă pentru locuințe are și un microfon ascuns.
Producătorii au scăzut gramajul la produse, dar au lăsat prețul la fel de mare
Șeful ANSVSA: Orice aliment pe care punem mâna are salmonella
Se vor închide supermarketurile în weekend?
Declarație șocantă a ministrului Justiției: Sunt milioane de consumatori de droguri în țară
Dosar penal la Bac 2023
Ce este "efectul biciului" în magazine
De ce cresc prețurile?
Cum se vor calcula noile tarife la energie
Inspectorii ANPC, blocați agresiv la Costinești
Compania americană susține că a fost o eroare din partea sa că pe lista specificațiilor dispozitivului Nest Guard, lansat încă din 2017, nu se regăsește și microfonul.
Confruntată cu critici, Google a încercat o explicație cu care utilizatorii săi nu s-au declarat deloc mulțumiți: a spus că a montat și un microfon pe acel dispozitiv pentru eventualitatea în care, pe viitor, va face unele update-uri și va transforma sistemul de alarmă într-unul care poate funcționa pe baza comenzilor vocale. Ceea ce s-a și întâmplat, dar abia luna trecută. Chiar și așa, consumatorii insistă că ar fi trebuit informați.
Nest Guard se vinde doar în Statele Unite, deocamdată nu a fost lansat și în Europa.
Practicile Google aduc aminte de un alt incident similar de la compania aeriană Singapore Airlines, semnalat în urmă cu câteva zile.
Unul dintre pasageri a observat că pe spatele scaunului din fața sa se află o cameră minusculă. Compania a fost nevoită să recunoască faptul că, într-adevăr, a montat camere pe spatele anumitor scaune... dar, la fel, cum se scuză Google, nu le-a folosit și nici nu intenționează să le folosească.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News