S-au pierdut datele a peste 20 de milioane de clienţi ai unei mari bănci din Australia
Cea mai mare bancă din Australia a recunoscut că a pierdut datele a peste 20 de milioane de clienţi. Commonwealth Bank a transmis că nu mai găseşte două benzi magnetice pe care erau stocate nume, adrese, numere de cont şi detalii ale tranzacţiilor realizate între 2000 şi 2016.
A început sezonul petardelor, iar internetul este plin de oferte ilegale
Înotători lăsați fără bazin, după ce căldură și apa caldă au fost sistate din cauza unor datorii de sute de mii de lei
Câți bani reușesc să economisească, în medie, românii de la o lună la alta și ce fac cu ei
Vreme extremă în România. Vântul puternic a făcut prăpăd în mai multe județe
Mai mulți copii de la o grădiniță din Timișoara au ajuns la spital cu simptome de toxiinfecție alimentară
Mașini vandalizate într-o parcare din Constanța. Șoferii și-au găsit cauciucurile sparte
Doi nevăzători, agresați într-o biserică din București, după ce au intrat cu câinii ghizi. „Ne-au amenințat că ne taie picioarele”
Proprietarii de cafenele și Fiscul se luptă în instanță pentru TVA la cafea și ceai
Copiii români de la țară, victimele sărăciei
Benzile magnetice ar fi trebuit să fie distruse de o societate parteneră, dar banca nu a primit o confirmare scrisă că asta s-a întâmplat cu adevărat.
Cu toate astea, îşi asigură clienţii că nu au motive de îngrijorare, nu au fost stocate parole, coduri PIN sau alte informaţii care ar putea fi folosite pentru fraude.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News