S-au pierdut datele a peste 20 de milioane de clienţi ai unei mari bănci din Australia
Cea mai mare bancă din Australia a recunoscut că a pierdut datele a peste 20 de milioane de clienţi. Commonwealth Bank a transmis că nu mai găseşte două benzi magnetice pe care erau stocate nume, adrese, numere de cont şi detalii ale tranzacţiilor realizate între 2000 şi 2016.
DIGI Spania îi ajută pe cei afectați de inundațiile catastrofale
Românii se întorc acasă. Motivul care îi face să renunțe, după ani de pribegie, la viața din Occident
Surse: PNL vrea să-l pună premier pe Ilie Bolojan după alegerile prezidențiale
Operaţiunea „Ghost Gun”
O femeie a murit în fața spitalului, la scurt timp după ce a fost externată
Maia Sandu a câștigat cu 82% în diaspora
Campania la prezidențiale, „o luptă nedreaptă”
Declarații la închiderea urnelor din partea Maiei Sandu și a lui Alexandr Stoianoglo
Alegeri prezidențiale în Republica Moldova, turul II: Sandu vs Stoianoglo. Val de alerte cu bombă la secții de vot, inclusiv în România
Benzile magnetice ar fi trebuit să fie distruse de o societate parteneră, dar banca nu a primit o confirmare scrisă că asta s-a întâmplat cu adevărat.
Cu toate astea, îşi asigură clienţii că nu au motive de îngrijorare, nu au fost stocate parole, coduri PIN sau alte informaţii care ar putea fi folosite pentru fraude.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News