Live

Germania vrea să continue strategia transportului public cu abonamente lunare de doar 9 euro, pentru sprijinirea populației

Data publicării:
Mulți cetățeni au îndemnat guvernul să continue schema. Foto: Profimedia

Cancelarul german Olaf Scholz a numit duminică „un mare succes” biletul lunar de 9 euro (aproximativ 45 de lei) pentru transportul public, pe care guvernul său l-a introdus pentru a ajuta la compensarea inflației în creștere și a anunțat discuții pentru o schemă ulterioară, relatează Reuters.

Guvernul Scholz a introdus biletele cu valoarea de 9 euro, care acoperă circulația pe tot transportul public local și regional, la nivel național, pentru iunie, iulie și august, ca parte a unei serii de măsuri pentru a ajuta populația.

Mulți cetățeni au îndemnat guvernul să continue schema, dar ministrul de finanțe Christian Lindner a spus că va costa Germania 14 miliarde de euro pe an, bani care nu ar mai fi disponibili pentru investiții, de exemplu, în educație.

Succesul abonamentului, totuși, a arătat că mulți cetățeni și-au dorit pur și simplu un sistem mai simplu, a spus Scholz.

Ministrul Transporturilor, Volker Wissing, va verifica toate regiunile germane pentru a vedea cum ar putea fi îmbunătățite „confortul, capacitatea de utilizare și, de asemenea, accesibilitatea” în transportul public, a spus Scholz.

Editor : Liviu Cojan

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Guvernul Germaniei promite o anchetă rapidă a erorilor în prevenirea atentatului de la Magdeburg. Suspectul e acuzat de crimă

Fericit după ce a moștenit o sumă mare de bani, un om fără adăpost din Germania s-a îmbătat și a pierdut „averea”. Cum a recuperat-o

Ministrul german al Apărării, Boris Pistorius: „Putin ne cunoaște, știe cum să ne deranjeze. Ignorând amenințarea, nu o facem mai mică”

Prețuri mai mari de Sărbători. Ce este „greedflation” sau inflația de lăcomie și la ce strategii de marketing apelează comercianții

Partenerii noștri