Galerie Foto Japonezii fac baie în vin franțuzesc și sunt supărați că produsul s-a scumpit
Baie în vin într-o stațiune de munte din Japonia. Zeci de iubitori ai vinului au intrat într-o piscină plină cu Beaujolais Nouveau proaspăt, de anul acesta.
Japonezii sunt mari consumatori ai acestui vin franțuzesc, cumpără aproape jumătate din exporturile regiunii. Totuși este un produs scump și prețul este în creștere, pe măsură ce yenul japonez scade.
"Miroase bine și se simte cald pe piele. Se simte grozav, e relaxant. Este ceva special", spun eu bărbat.
"Anul acesta este al 18-lea an de când facem asta. Am avut băi de vin la Yunessun încă de la început. De aici și de la Ziua Beaujolais Nouveau,s-a născut ideea băii de Beaujolais Nouveau", afirmă Takahiro Jinno, manager de comunicare la Yunessun Spa din stațiunea montană.
"Prețul vinului a crescut, așa că ezit să cumpăr", susține o femeie.
"Vinul și alcoolul în general s-au scumpit. Lucrez în industria ospitalității și este o lovitură dură din perspectiva afacerilor", adaugă alta.
A fost inventată lingura care schimbă gustul mâncării
Prețurile pentru vacanța de 1 Mai și Paște au crescut cu 15%
Cutremurul din Japonia a lărgit cu 175 de metri linia de coastă a peninsulei Noto
Avion de pasageri în flăcări pe aeroportul din Tokyo
Țările africane pe care le va vizita Iohannis sunt cunoscute pentru turism. Importuri de 60 de euro din Capul Verde
Digistoria – cele mai importante evenimente petrecute în 1 octombrie
Românii care merg în vacanță în străinătate să plătească o taxă (propunere)
Cabanele de munte din Elveția o iau la vale
Insula mică din Grecia care a devenit un magnet pentru turiști
Editor : G.M.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News