Directorul Spotify îi atacă dur pe prințul Harry și Meghan după încheierea parteneriatului lor: „Escroci nenorociți. La naiba cu ei”
Bill Simmons, director Spotify şi un popular podcaster, i-a atacat pe prinţul Harry şi Meghan, ducesa de Sussex, catalogându-i drept „escroci”, după ce parteneriatul lor de mai mulţi ani cu Spotify s-a încheiat vineri, relatează CNN.
„Mi-aş fi dorit să fi fost implicat în negocierea „Meghan şi Harry părăsesc Spotify. The F**king Grifters (escroci nenorociţi - n.r.). Ăsta este podcastul pe care ar fi trebuit să îl lansăm cu ei. Trebuie să mă îmbăt într-o seară şi să spun povestea discuţiei de pe Zoom pe care am avut-o cu Harry pentru a încerca să îl ajut cu o idee de podcast. Este una dintre cele mai bune poveşti ale mele... La naiba cu ei. Escroci”, a declarat Simmons vineri în podcastul său.
Parteneriatul dintre Archewell Audio, compania de producţie a ducilor de Sussex, şi Spotify trebuia să includă numeroase programe, dar, în cele din urmă, au fost produse doar un serial şi o ediţie specială de vacanţă. Serialul „Archetypes” (Arhetipuri) urmărea să „investigheze, să disece şi să demitizeze etichetele care încearcă să ţină femeile pe loc”, potrivit descrierii acestuia, şi a prezentat interviuri ale lui Meghan cu invitaţi celebri, printre care Serena Williams, Mariah Carey, Paris Hilton şi Trevor Noah.
Archewell Audio şi Spotify au anunţat că au „convenit de comun acord să se despartă”, la doar două săptămâni după ce compania de streaming audio a anunţat că a eliminat 200 de locuri de muncă din cadrul unităţii sale de podcasturi, reprezentând 2% din forţa sa de muncă globală, în cadrul unei „restructurări strategice”.
Simmons l-a criticat anterior pe Harry într-un episod din ianuarie 2023 al podcastului său, spunând că era „atât de jenat” să împartă Spotify cu el.
„Ce face el? Este unul dintre acele lucruri gen care este talentul tău? de ce să te ascultăm? Deci, te-ai născut într-o familie regală şi apoi ai plecat. Locuieşti în f**king Montecito şi, cum ar fi, tu doar vinzi documentare şi podcast-uri şi nimănui nu-i pasă ce ai de spus despre nimic, cu excepţia cazului în care vorbeşti despre familia regală şi doar te plângi de ei”, a spus Simmons.
Spotify a achiziţionat site-ul de sport şi cultură al lui Simmons, „The Ringer”, cu lista sa de peste 30 de podcasturi, pentru peste 200 de milioane de dolari în 2020, a relatat Forbes la acea vreme. De atunci, el a devenit şeful departamentului de inovare şi vânzări ale podcasturilor la Spotify, unde găzduieşte, de asemenea, mai multe podcasturi, printre care „The Rewatchables”.
Editor : Bianca Chirilă
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News