Live

Ce arată primele autopsii ale victimelor în naufragiul iahtului Bayesian a magnatului Mike Lynch

Data publicării:
Iahtul Bayesian. Foto: Profimedia Images

Primele examinări a patru dintre persoanele ucise atunci când iahtul magnatului britanic Mike Lynch s-a scufundat luna trecută în largul Siciliei au indicat că acestea au murit în urma sufocării, în timp ce oxigenul s-a epuizat pe nava afectată, au declarat joi surse judiciare, citate de Reuters.

Lynch, fiica lui, Hannah, un bucătar şi patru oaspeţi au murit când Bayesian, un iaht de 56 de metri sub pavilion britanic, s-a scufundat în timpul unui eveniment meteorologic sever şi brusc în largul portului Porticello, lângă Palermo, pe 19 august.

Primele rezultate ale autopsiilor efectuate asupra a patru dintre victime - preşedintele Morgan Stanley International Jonathan Bloomer, soţia sa Judy, avocatul Chris Morvillo şi soţia sa Neda - au sugerat că aceştia au murit prin sufocare, fiind blocate pe navă, potrivit News.ro.

Au fost dispuse mai multe teste medico-legale, cu rezultate aşteptate în următoarele săptămâni, au spus sursele.

Autopsiile bucătarului Recaldo Thomas şi a lui Mike Lynch ar trebui să fie efectuate vineri, urmând ca Hannah Lynch să fie autopsiată sâmbătă.

Cadavrele, cu excepţia celui al bucătarului, au fost găsite în cabinele din partea stângă a ambarcaţiunii, unde pasagerii ar fi încercat să beneficieze de aerul rămas, a declarat luna trecută şeful Detaşamentului de Pompieri din Palermo.

James Cutfield, căpitanul navei şi membrii echipajului Tim Parker Eaton şi Matthew Griffiths au fost investigaţi de autorităţile italiene pentru potenţial omor din culpă şi naufragiu.

Griffiths, care era de gardă în noaptea dezastrului, le-a spus anchetatorilor că membrii echipajului au făcut tot ce au putut pentru a-i salva pe cei de la bordul navei Bayesian, conform comentariilor transmise de agenţia de presă italiană Ansa săptămâna trecută.

Scufundarea a nedumerit experţii navali, care au spus că o navă precum Bayesian, construită de Perini, un producător de iahturi de ultimă generaţie deţinut de The Italian Sea Group ar fi trebuit să reziste furtunii şi, în orice caz, nu ar fi trebuit să se scufunde atât de repede.

Editor : C.L.B.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Inundații puternice în Italia: Mașinile luate de ape de pe străzi au ajuns în mare

„Nu mai am putere”. Cum a supraviețuit bărbatul care a plutit 67 de zile pe mare, într-o barcă gonflabilă

VIDEO O navă a Marinei Noii Zeelande, de 63 de milioane de dolari, s-a răsturnat și s-a scufundat

S-au înecat sub ochii rudelor: Scene de haos în Congo după ce un feribot supraîncărcat s-a scufundat la câteva sute de metri de mal

Partenerii noștri