Exclusiv Vălean, despre Valea Oltului: Parte a proiectului sunt rutele alternative. E nevoie de hărți, dialog, notificări pentru transportatori
Adina Vălean a declarat marți seara, în exclusivitate la Digi24, referindu-se la lucrările de pe Valea Oltului, că „atunci când ai un proiect foarte mare de construcție, parte a acestui proiect - și răspunderea nu e a constructorului, ci a autorităților - trebuie să existe în paralel un proiect de rute alternative”. „Trebuie să faci hărți interactive, să folosești digitalizarea, să ai foarte multă transparență și notificări, chiar și dialog, ca să știe foarte bine transportatorii de mărfuri sau cetățenii pe unde să o ia”, a adăugat comisarul european pentru Transporturi.
Rutele alternative pe care vor putea circula șoferii care vor trebui să ocolească Valea Oltului
Circulația pe Valea Oltului se va închide timp de o lună, pe perioada zilei. Anunțul ministrului Transporturilor
Vălean: Air Schengen nu rezolvă cozile de la frontiere și nici pierderile economice pentru România
Vălean: UE își propune să avem toate capitalele conectate cu trenuri de mare viteză. Sper să existe și pe București – Cluj
Restantă la capitolul energie, România primește doar o parte din tranșa II din PNRR. Adina Vălean: Banii nu sunt pierduți
Când vor circula românii ca-n vestul Europei
Vălean: Noi nu avem concluzii în privința Canalului Bâstroe
Cum schimbă UE regulile permisului de conducere
Vălean: Decizia finală privind aderarea României la Schengen, una subiectivă
Adina Vălean, comisar european pentru Transporturi, europarlamentar ales: Valea Oltului e necesară, ne-o dorim cu toții, și toți știm de ani de zile că la un moment dat va fi un șantier, se va face o autostradă pe Valea Oltului.
Deci nu e un proiect apărut peste noapte, este adevărat. Vă cred că anunțul (închiderii – n.red.) a venit din scurt, eu nu știu cu cât timp înainte s-a anunțat.
Eu știu așa – întotdeauna când e un șantier mare, asta presupune că se închide ceva, o rută e închisă. Să vă vorbesc de podurile care intră în reparație și vor afecta coridorul Brenner, Austria – Italia? E o problemă. Deci, întotdeauna, rutele astea, atunci când se fac lucări de reparații sau construcții noi sunt afectate.
Ce se întâmplă este ca atunci când tu știi că ai un proiect foarte mare de construcție, parte a acestui proiect - și răspunderea nu e a constructorului, ci a autorităților - este deja să gândească în paralel un proiect de rute alternative.
Cum? Vorba cui a spus - ele sunt tot alea -, dar nu-i același lucru, pentru că trebuie să faci hărți interactive, să folosești digitalizarea, să ai foarte multă transparență și notificări, chiar și dialog, ca să se știe foarte bine - și de ce nu și în timp real, pe unde să o ia transportatorii de mărfuri sau cetățenii care merg cu mașina dintr-un loc în altul. E perioadă de activitate.
Editor : Liviu Cojan
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News