Podul din România pe care trecătorii își riscă viața de fiecare dată când îl traversează
Mii de şoferi îşi pun viaţa în pericol de fiecare dată când traversează podul peste râul Arieş, aflat pe DN1 la ieşirea din municipiul Turda spre Alba Iulia. Are structura de rezistenţă afectată de greutatea maşinilor şi placa de susținere a trotuarului fisurată. Construit în 1965, acesta nu a fost niciodată reparat integral.
Directoarea liceului din Turda a fost demisă
Turda, în top la atragerea de fonduri UE
Negocieri în coaliție: PSD ar urma să dea premierul, împărțirea ministerelor rămâne neclară. Ce spun partidele despre cererile USR
Noi detalii în cazul băiatului mort la Spitalul din Târgu Jiu: Medicul de gardă nu a completat foile de observație
Iohannis: Nici CSAT, nici un serviciu nu poate să înceapă să spioneze proprii politicieni
Iohannis spune că alegerile prezidențiale ar trebui organizate „destul de repede”
Condițiile în care Klaus Iohannis ar demisiona din funcție. Ce a răspuns președintele
Zile de doliu la Timișoara în amintirea eroilor căzuți în Revoluția din 1989. Mărturiile revoluționarilor
USR pune opt condiții ca să intre la guvernare. Reacția PSD-PNL-UDMR la cererile anunțate de Elena Lasconi
Aflat pe Drumul Naţional 1 la kilometrul 444, podul peste râul Arieş este traversat cu frică de şoferi. Şi nu sunt puţini, având în vedere că e una dintre cele mai aglomerate ieşiri spre Alba-Iulia din muncipiul Turda.
„Starea podului este atât de gravă încât partea carosabilă s-a desprins pur și simplu de ceea ce fusese odată trotuarul acestui pod. Acum între cele două există o crăpătură de cel puțin 40 de centimetri și se poate observa apa râului Arieș”, afirmă Alexandra Groza, jurnalist Digi24.
Iată ce spun trecătorii:
„Nu ia nimeni nicio măsură. Într-o zi o să cadă în Arieș și o să pățească cineva ceva și după aceea o să fie luate măsuri”
„E groaznic. Ăsta e ca și Puntea Suspinelor la Veneția. Treci pe el așa cu frică”.
„Acum până nu cădem în apă mai trecem, apoi ne învățăm să înotăm.”
Podul vibrează de fiecare dată când este traversat de un tir.
„Este afectată structura de rezistenţă a podului. Construcţia podului sunt grinzile, peste grinzi e o placă armată din care porneşte consola trotuarului. Aici e afectată placa asta care este peste grinzi. Oricând grinzile alea pot să se răstoarne. Altceva nu le ţine. (Jurnalist Digi24: În opinia dumneavostră de specialist cât de sigură este circulaţia pe pod?) Nu este sigură”, spune Ovidiu Micu, inginer constructor.
La începutul anilor 2000, podul a fost trecut din administrarea Ministerului Transporturilor la primărie. Autoritățile locale nu au avut bani de reparaţii capitale, care ar costa patru milioane de lei, şi au făcut doar mici lucrări.
Acum, primarul cere Ministerului Transporturilor să preia din nou podul. Acesta a fost construit în 1965 şi nu a fost niciodată reparat integral.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News