Promisiuni: Calea ferată care leagă Gara de Nord de Aeroportul Otopeni, terminată mai repede
Linia de cale ferată care va face legătura între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni va fi terminată înaintea termenului prevăzut în contract. Firma care a câştigat licitaţia promite că la sfârşitul lunii mai 2020 trenurile vor putea circula, cu toate că oficial, termenul este stabilit pentru luna august. Urmează să fie făcută o legătură de trei kilometri, între terminalul aeroportului şi linia existentă pe traseul Bucureşti - Otopeni. Lucrarea costă aproape 400 de milioane de lei.
Doi nevăzători, agresați într-o biserică din București, după ce au intrat cu câinii ghizi. „Ne-au amenințat că ne taie picioarele”
Repartitoarele de căldură vor fi obligatorii de la 1 ianuarie 2025
Incendiu puternic într-un bloc din Sectorul 3 al Capitalei. Două persoane au fost evacuate
O femeie ar fi furat produse medicale dintr-un spital din Capitală. Acestea erau apoi vândute de soțul ei în cabinete stomatologice
Șofer filmat cu un copil în brațe, la volan. Ce amendă riscă bucureșteanul căutat acum de poliție
Bărbat de 23 de ani, sub control judiciar la cinci luni după plângerea unei tinere care îl acuză că a abuzat-o sexual în București
VIDEO: Accident grav în Capitală. Au fost implicate patru mașini
Apa încălzită în oală, confort de Capitală. A venit frigul, caloriferele rămân reci
Referendumul lui Nicușor Dan a fost aprobat
Marius Chiper, director general CFR: E împărţit în trei zone: una de terasament de 600 m, una de urcare pe viaduct de 900 m şi viaductul de 1.500 m. Viteza de proiectare este de 80 km/h. În proiect e inclusă staţia Otopeni, din terminalul 1, e stație suspendată care se înțeapă în parcarea de la terminalul aeroportului.
Spiru Mantu, constructor: Găsim soluţii ca, lucrând 24 din 24, să putem realiza până pe 30. Asta înseamnă să depășim termenul, care e două plus 12 luni, asta înseamnă august. Vrem să fim spectaculoși.
Gheorghe Popescu, consilier al premierului: Aeroportul Băneasa sper să fie gata până la 31 martie anul viitor, e un aeroport unde UEFA doreşte să sosească foarte multe aeronave, în special cu suporteri, şi echipele, plus oficialii UEFA.
Ideea de a conecta capitala de Aeroportul Otopeni pe calea ferată e veche de 11 ani. În 2008, CFR a derulat un studiu de fezabilitate, însă proiectul a fost oprit pentru că nu au existat bani.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News