Noi probleme pe podul de la Brăila: După ce a fost închisă prima bandă de circulație, s-a stricat şi banda a doua
Problemele podului peste Dunăre de la Brăila par că nu se mai termină. Constructorul a închis din nou prima bandă de circulație, pentru că asfaltul e în valuri din cauza căldurii și a camioanelor de mare tonaj. Doar că, surpriză. S-a stricat și pe banda 2, cea pe care a fost deviat tot traficul. Acum, constructorul trebuie să-l decoperteze pe tot.
Întregul asfalt de pe podul de la Brăila ar putea fi înlocuit
Campania electorală nu a ajuns în cătunele din munți: „N-am știut”
A început sezonul petardelor, iar internetul este plin de oferte ilegale
Înotători lăsați fără bazin, după ce căldură și apa caldă au fost sistate din cauza unor datorii de sute de mii de lei
Câți bani reușesc să economisească, în medie, românii de la o lună la alta și ce fac cu ei
Vreme extremă în România. Vântul puternic a făcut prăpăd în mai multe județe
Mai mulți copii de la o grădiniță din Timișoara au ajuns la spital cu simptome de toxiinfecție alimentară
Mașini vandalizate într-o parcare din Constanța. Șoferii și-au găsit cauciucurile sparte
Doi nevăzători, agresați într-o biserică din București, după ce au intrat cu câinii ghizi. „Ne-au amenințat că ne taie picioarele”
Șoferii care tranzitează podul s-au obișnuit deja cu circulația pe o singură bandă.
Șofer: Suntem în România. Tonajul, greutatea, calitatea asfaltului lasă de dorit. Pretenții sunt, dar calitate foarte slabă.
Șofer: Greutatea mașinilor mari. Ele trebuie cântărite aici, dincolo așteptate cu sancțiune. În rest, altceva n-ai ce să-i faci, pentru că dacă nu pui restricții de tonaj cât este prevăzut în greutatea podului, așa o să se întâmple tot timpul.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunțat că nu face recepția până nu se termină reparațiile.
Alin Șerbănescu, CNAIR: Este o nouă sesiune de reparații punctuale. Aceasta nu este soluția definitivă, pe care antreprenorul italian încă nu ne-a prezentat-o. Acel pod este făcut și pentru trafic greu. Tocmai de aceea are prevăzut din construcție proiectul are două benzi dedicate traficului greu. Ca atare, acest pretext al traficului greu care strică asfaltul pe pod este unul fals.
Construcția a mai avut și alte probleme. O dată la câteva luni se strică ceva: asfaltul se vălurește, sar suruburi din parapet sau apar infiltrații de apă la piloni.
Podul peste Dunăre de la Brăila a costat jumătate de miliard de euro, bani europeni.
Editor : A.P.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News