Live

Noi probleme pe podul de la Brăila: După ce a fost închisă prima bandă de circulație, s-a stricat şi banda a doua

Data actualizării: Data publicării:
Problemele podului peste Dunăre de la Brăila par că nu se mai termină. Foto: Captură video

Problemele podului peste Dunăre de la Brăila par că nu se mai termină. Constructorul a închis din nou prima bandă de circulație, pentru că asfaltul e în valuri din cauza căldurii și a camioanelor de mare tonaj. Doar că, surpriză. S-a stricat și pe banda 2, cea pe care a fost deviat tot traficul. Acum, constructorul trebuie să-l decoperteze pe tot.

Șoferii care tranzitează podul s-au obișnuit deja cu circulația pe o singură bandă.

Șofer: Suntem în România. Tonajul, greutatea, calitatea asfaltului lasă de dorit. Pretenții sunt, dar calitate foarte slabă.

Șofer: Greutatea mașinilor mari. Ele trebuie cântărite aici, dincolo așteptate cu sancțiune. În rest, altceva n-ai ce să-i faci, pentru că dacă nu pui restricții de tonaj cât este prevăzut în greutatea podului, așa o să se întâmple tot timpul.

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunțat că nu face recepția până nu se termină reparațiile.

Alin Șerbănescu, CNAIR: Este o nouă sesiune de reparații punctuale. Aceasta nu este soluția definitivă, pe care antreprenorul italian încă nu ne-a prezentat-o. Acel pod este făcut și pentru trafic greu. Tocmai de aceea are prevăzut din construcție proiectul are două benzi dedicate traficului greu. Ca atare, acest pretext al traficului greu care strică asfaltul pe pod este unul fals.

Construcția a mai avut și alte probleme. O dată la câteva luni se strică ceva: asfaltul se vălurește, sar suruburi din parapet sau apar infiltrații de apă la piloni.

Podul peste Dunăre de la Brăila a costat jumătate de miliard de euro, bani europeni.

Editor : A.P.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Grindeanu acuză constructorul podului peste Dunăre de şantaj. „Ne solicită 230 de milioane de lei ca să dea drumul la circulaţie”

Continuă problemele la podul de la Brăila: O parte s-a tasat iar constructorul intervine pentru a opri adâncirea structurii

Grindeanu: Nu vom recepţiona podul de la Brăila până când toate neconformităţile nu vor fi îndepărtate de către companie

A fost reluată circulația pe Podul de la Brăila

Partenerii noștri