Video Cum arată podul suspendat peste Dunăre de la Brăila, cel mai spectaculos proiect de infrastructură de după Revoluție
Au apărut noi imagini ale podului suspendat de la Brăila, cel mai spectaculos proiect de infrastructură din România de după Revoluție. În filmările publicate de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, unul dintre inginerii de pe şantier descrie tehnologia folosită la constriurea podului. Este cel mai mare din țara noastră şi al treilea din Uniunea Europeană.
Drum reparat înainte de inaugurare. „Ca la noi!”
Podul suspendat peste Dunăre a fost redeschis circulației pe sensul Tulcea - Brăila
CNAIR va implementa sistemul 2+1 pe „Drumul morții” - DN2
Cea mai mare macara din România
Întregul asfalt de pe podul de la Brăila ar putea fi înlocuit
Noi probleme pe podul de la Brăila
VIDEO Podul peste Dunăre de la Brăila are deja primele probleme: „Asfaltul s-a lăsat și a fugit”
"Gândiți-vă la un camion cu 22 de tone de azotat care stă în soare"
Transalpina se redeschide
Dan Sima, inginer la Podul Brăila: ”Deschiderea dintre cei doi piloni este 1.120 de metri ceea ce plasează Podul de la Brăila în vârful proiectelor de infrastructură europene. (...) Pentru pilonii de la podul Brăila s-a lucrat zi și noapte inclusiv în condiții de iarnă, înalțimea lor fiind de 192 de metri. Lucrarea este foarte bună. Deschiderea dintre cei doi piloni este 1120 de metri ceea ce plasează Podul de la Brăila în vârful proiectelor de infrastructură europene (respectiv al treilea pod din Uniunea Europeană și locul 30 în lume)".
O mare parte din podul suspendat peste Dunăre de la Brăila este gata. Lucrările avansează, iar șoferii ar trebui să poată circula pe el începând din anul 2023.
Construcția impresionantă face legătura între județele Brăila și Tulcea. Potrivit datelor CNAIR, podul va avea, la final, doi kilometri lungime și o înălțime de aproape 200 de metri. Valoarea totală a proiectului este estimată la două miliarde 650 de milioane de lei, iar aproximativ 75% din această sumă vine de la Uniunea Europeană. Proiectul înseamnă pe lângă pod și o adevărată rețea de șosele și drumuri de acces de peste 20 de kilometri. În 2023 ar urma să fie inaugurat.
Podul de peste Dunăre va fi cel mai mare pod suspendat din România și al treilea din Europa.
Editor : A.A.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News