Live

Criza din transportul aerian lovește pasagerii de la clasa economy. Măsurile luate de marile companii europene

Data actualizării: Data publicării:
Foto: GettyImages

Compania aeriană germană Lufthansa a decis să reducă costurile, pentru a face faţă impactului pandemiei de COVID-19, anunţând marţi că va înceta să mai ofere gustări gratuite pentru pasagerii de la clasa economy, începând din primăvara lui 2021, transmite Reuters, citată de Agerpres.

În paralel, Lufthansa şi subsidiarele sale, Eurowings, Swiss, Austrian şi Brussels Airlines, au decis să reducă numărul zborurilor, flotele şi personalul, în condiţiile în care călătoriile cu avionul nu sunt aşteptate să revină la nivelul de dinaintea pandemiei până în 2025.

"Actuala noastră ofertă de gustări la clasa economy nu se ridică întotdeauna la aşteptările clienţilor noştri", a declarat Christina Foerster, membru în Consiliul de Administraţie al Lufthansa.

În schimb, Lufthansa şi subsidiarele sale vor introduce o nouă gamă de alimente şi băuturi care vor putea fi cumpărate pe zborurile pe distanţe scurte şi medii. Prima companie din cadrul grupului care va lansa noua ofertă va fi Austrian Airlines, urmată de Swiss şi Lufthansa. De asemenea, Lufthansa şi Swiss vor oferi pasagerilor o sticlă gratuită de apă.

Pasagerii companiilor aeriene low-cost Ryanair şi Eurowings plătesc de mult timp pentru gustările şi băuturile lor.

Editor : Liviu Cojan

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Rusia a lăsat Abhazia în „întuneric total, la propriu și la figurat”. Liderul regiunii separatiste cere ajutor

Patru din zece companii din Germania intenţionează să facă disponibilizări anul viitor

Analiză: Franța și Germania, două crize în oglindă

Analist economic: „O criză pe scena politică poate fi ca bomboană pe coliva economică”

Partenerii noștri