Craterul apărut pe o șosea intens circulată din România. De ce s-a surpat drumul
La doar o zi după ce Digi24 Oradea a prezentat situația de pe DN1C, unde şoseaua s-a surpat pe mai multe porţiuni în Pasul Mesteacăn, apar și primele reacții.
Un pod din Brașov tranzitat zilnic de mii de mașini, pericol public. Măsura luată de autorități
Paște în Maramureș. Cum se pregătesc proprietarii pensiunilor din Breb pentru turiștii care le vor trece pragul
O nouă amânare pentru 18 kilometri din Centura Capitalei. Când va fi gata veriga lipsă
Concurs cu sănii devenit tradiție în Maramureș. Distracția a fost garantată pe traseul de 2,5 kilometri
Baie la copcă într-o tabără din Maramureș. Experiența trăită de mai mulți tineri în apa înghețată a lacului Mogoșa
Statul face concurență păstrăvăriilor private. Ocolul Silvic din România care produce și vinde 25 de tone de pește pe an
Concurs inedit: „Miss Cimitir”. Cum vrea o Episcopie din România să păstreze curățenia la morminte
Decizia controversată luată de consilierii locali dintr-o comună din Maramureș. Primarul o dezaprobă
Lucrările la pasajul subteran din Timișoara, construit pe sub 10 linii de cale ferată din cauza unei surpări
În această dimineață, directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Narcis Neaga, se află în vizită în zonă. În paralel, s-a luat legătura cu constructorul, o firmă spaniolă, care și-a asumat reparațiile.
"În această dimineață, directorul general al CNAIR, Narcis Neaga, se află acolo, la Cluj. A discutat deja cu constructorul, cu FCC, care a lucrat pe acest segment de drum. Drumul a fost finalizat în 2017, adică anul trecut, și se află în perioadă de garanție.
În urma discuțiilor, constructorul și-a asumat ca săptămâna viitoare să prezinte un proiect tehnic, iar peste încă o săptămână să înceapă lucrările acolo. Noi, în paralel, pentru a evita o tergiversare inutilă, în cazul în care constructorul ar fi refuzat, am întocmit și acel proces de calamitate, proces verbal de calamitate și am solicitat bani de la Guvern urmând ca, ulterior, în cazul în care constructorul refuză, să tragem acești bani din garanția de bună execuție", a declarat Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR.
Lucrările la DN1C, între Baia Mare și Dej, au fost finalizate anul trecut, însă recepția finală nu a fost făcută. Mai mult, sectorul de drum se află în garanție. Valoarea estimată pentru reparații, pe cele 4 porțiuni în care a cedat terasamentul, se ridică la 12 milioane de lei.
Reporter: Izabela Jurasko
Operator: Kristian Kosa
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News