Live

Incident grav într-un restaurant: Un client a găsit o lamă în mâncare

Data actualizării: Data publicării:

Un incident grav a avut loc la un restaurant din Galați, unde un client a găsit o lamă în mâncare. Bărbatul a făcut plângere la Protecția Consumatorului, dar reprezentanții restaurantului fac și ei verificări, însă neagă că lama ar fi ajuns în farfuria clientului din cauza lor, informează Mediafax.

Mai multe echipe de inspectori vor fi trimise la restaurantul din Galați, unde un client a reclamat că a găsit în mâncare o lamă de cutter.

Clientul a făcut reclamații la Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor și la Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor, iar inspectorii vor încerca să afle cum a ajuns obiectul ascuțit în farfurie.

Reprezentanții restaurantului nu au o explicație pentru incident și anunță că fac verificări.

Incidentul a avut loc miercuri, iar clientul susține că a găsit lama în farfurie, în timp ce mânca. El le-a arătat obiectul ascuțit reprezentanților restaurantului, iar joi, gălățeanul a făcut reclamații.

Surse din rândul anchetatorilor susțin că restaurantul va fi atent verificat, însă modul în care lama a ajuns în mâncare va fi greu de demonstrat. În cazul în care vor fi găsite probe, patronii restaurantului riscă o amendă.

Între timp, reprezentanții unității i-au anunțat pe jurnaliști că regretă incidentul și că au demarat propria anchetă. Ei au verificat tot stocul de marfă și nu-și explică cum a ajuns lama în mâncare, mai ales că restaurantul nu folosește astfel de obiecte.

Administratorii unității au precizat că nu au solicitat bani pentru porția de mâncare în care a fost descoperită lama de cutter și că nu sunt speriați de controalele care vor urma.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Reciclare cu recompensă în cafenelele și restaurantele din România. Cum sunt încurajați clienții să reducă risipa de ambalaje

Petrecere cu alimente expirate de trei ani. Neregulile găsite la restaurantul de unde zeci de oameni au ajuns la spital

Piedone a fost numit șeful Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor

Persoanele afectate de inundațiile din Galați așteaptă degeaba noi despăgubiri. Cum e întreținută această situație

Partenerii noștri