Black Friday 2019. Câte produse s-au vândut în primele ore de reduceri
A început Black Friday, ziua cu cele mai mari reduceri la cumpărături. De la electrocasnice, îmbrăcăminte, până la gadgeturi, magazinele îi atrag pe clienţi cu reduceri între 20 şi 90%.
Cumpărăturile în exces pot ascunde o boală: FOMO sau teama de a nu rata ceva important, precum Black Friday
Cum poți să prinzi cele mai bune oferte de Black Friday
Black Friday în pandemie. Românii au doborât orice estimare
Black Friday 2020, cu oferte de pandemie
Campania electorală nu a ajuns în cătunele din munți: „N-am știut”
A început sezonul petardelor, iar internetul este plin de oferte ilegale
Înotători lăsați fără bazin, după ce căldură și apa caldă au fost sistate din cauza unor datorii de sute de mii de lei
Câți bani reușesc să economisească, în medie, românii de la o lună la alta și ce fac cu ei
Vreme extremă în România. Vântul puternic a făcut prăpăd în mai multe județe
Fenomenul Black Friday a luat amploare în România începând cu anul 2013. De atunci și până în 2018, numărul tranzacțiilor a crescut de șapte ori, de la 56.000 de tranzacții în 2013 la peste 375.000 în 2018. Anul trecut, românii au cumpărat de 288 de milioane de lei, cele mai multe produse fiind din zona gadgeturi, telefoane mobile, produse electrocasnice, îmbrăcăminte etc.
Anul acesta, specialiștii se așteaptă la un bilanț și mai mare al tranzacțiilor, de peste 1,2 miliarde de lei.
Astfel, până vineri la ora 9:00, românii cheltuiseră 32,31 milioane de lei pentru produse reduse, efectuând plăți cu cardul. Au fost făcute 1.872 de tranzacții, ceea ce înseamnă că în medie, un român a cheltuit 738 de lei la o tranzacție. 45 la sută dintre tranzacțiile românilor au fost făcute în rate. Este vorba de vânzări în valoare de 15 milioane de lei.
70 la sută dintre produsele cumpărate de români sunt din domeniul IT&C.
De asemenea, în cazul a 52 la sută dintre cumpărături acestea au fost făcute practic doar cu un „clic”, pentru că deja erau alese și puse într-un coș de cumpărături de cumpărătorul online, așteptând doar startul Black Friday.
Spre comparație, în Regatul Unit se făcuseră până la această oră 2.200 de tranzacții, iar în Ungaria 1.034.
Pe de altă parte, eMAG a anunțat că automobilul Ferrari pe anunța în urmă cu câteva zile că s-ar fi vândut nu s-a vândut de fapt, fiind vorba de o eroare care arăta că maşina nu se mai află în stoc. În schimb, Volvo XC 90 de 59.000 euro s-a vândut deja în primele minute.
Citiți și: Black Friday 2019. Oferte de nerefuzat de la Digi
Editor: Luana Păvălucă
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News