Mecanici auto din China în service-urile românești. Cât sunt dispuși patronii să plătească
E criză de muncitori calificați în service-urile auto. Patronii atelierelor auto se plâng că de 5 ani industria de reparații auto se confruntă cu un deficit în creștere de forță de muncă.
Carburanții se scumpesc de la 1 ianuarie. Cât va costa litrul de benzină și de motorină
Prognoza meteo de Revelion
Un an de la tragedia de la Ferma Dacilor
Răsturnare de situație: șoferul din Argeș care a intrat cu mașina în pietoni e acuzat de tentativă de omor. Ce au descoperit polițiștii
O familie întreagă a pierit pe „Drumul morții”, la Suceava: a intrat cu mașina într-o cisternă și a luat foc. Imaginile tragediei
Zeci de copii la spital, după ce s-au jucat cu petarde și artificii. Medicii trag un semnal de alarmă: „Rămân cu sechele pe viață”
Vasile Bănescu: „Patriarhul Daniel nu are nicio simpatie pentru extremism. Detestă populismul”. Ce spune despre preoții „propagandiști”
Imagini filmate în avionul Azerbaijan Airlines, chiar înainte de prăbușire
Cauza prăbușirii avionului Azerbaijan Airlines: aeronava, lovită de antiaeriana cecenilor
Angajații calificați au plecat să muncească în străinătate, iar cei rămași sunt prea puțini și oricum nu acceptă salarii mai mici de 1.400 de euro pe lună. Așa că Asociatia Societătilor de Service Auto Independente vrea să aducă muncitori chinezi care să repare mașinile românilor. A trimis astfel Ambasadei Chinei o propunere de colaborare si anunță că vrea un proiect-pilot pentru 80 de angajaţi chinezi.
Patronii de service-uri spun că ar fi dispuși să plătească salarii de 250 si 300 euro pe lună muncitorilor chinezi care vor lucra în spălătorii și intre 500 şi 800 de euro celor care vor lucra în atelierele auto, plus cazare și hrană. Parcul auto din România este de peste 7,5 milioane de autovehicule, cu o vârsta medie de 14 ani.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News