Mecanici auto din China în service-urile românești. Cât sunt dispuși patronii să plătească
E criză de muncitori calificați în service-urile auto. Patronii atelierelor auto se plâng că de 5 ani industria de reparații auto se confruntă cu un deficit în creștere de forță de muncă.
Campania electorală nu a ajuns în cătunele din munți: „N-am știut”
A început sezonul petardelor, iar internetul este plin de oferte ilegale
Înotători lăsați fără bazin, după ce căldură și apa caldă au fost sistate din cauza unor datorii de sute de mii de lei
Câți bani reușesc să economisească, în medie, românii de la o lună la alta și ce fac cu ei
Vreme extremă în România. Vântul puternic a făcut prăpăd în mai multe județe
Mai mulți copii de la o grădiniță din Timișoara au ajuns la spital cu simptome de toxiinfecție alimentară
Mașini vandalizate într-o parcare din Constanța. Șoferii și-au găsit cauciucurile sparte
Doi nevăzători, agresați într-o biserică din București, după ce au intrat cu câinii ghizi. „Ne-au amenințat că ne taie picioarele”
Proprietarii de cafenele și Fiscul se luptă în instanță pentru TVA la cafea și ceai
Angajații calificați au plecat să muncească în străinătate, iar cei rămași sunt prea puțini și oricum nu acceptă salarii mai mici de 1.400 de euro pe lună. Așa că Asociatia Societătilor de Service Auto Independente vrea să aducă muncitori chinezi care să repare mașinile românilor. A trimis astfel Ambasadei Chinei o propunere de colaborare si anunță că vrea un proiect-pilot pentru 80 de angajaţi chinezi.
Patronii de service-uri spun că ar fi dispuși să plătească salarii de 250 si 300 euro pe lună muncitorilor chinezi care vor lucra în spălătorii și intre 500 şi 800 de euro celor care vor lucra în atelierele auto, plus cazare și hrană. Parcul auto din România este de peste 7,5 milioane de autovehicule, cu o vârsta medie de 14 ani.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News