Zeci de români blocați pe aeroportul Luton
Zeci de români sunt blocaţi pe aeroportul Luton din Londra, după ce un zbor spre Cluj a fost anulat. Avionul ar fi trebuit să decoleze ieri, la ora 12.30, dar nu a plecat nici până acum.
Români blocați pe aeroportul din Istanbul, dintr-o eroare a unui angajat
Cazul românilor din Mexic: La ce se referea alerta de securitate
Klaus Iohannis amână desemnarea premierului. „Coaliția pro-europeană continuă negocierile. Sunt optimist”
George Simion a mers la Palatul Cotroceni, pentru consultări, dar a anunțat că nu intră: „AUR nu recunoaște legitimitatea lui Iohannis”
Consultări la Palatul Cotroceni. Coaliția a stat sub 20 de minute. Partidele extremiste AUR, POT și SOS au refuzat să meargă
Ploi și lapoviță, în aproape toată țara. Meteorologii anunță și temperaturi de până la -15°
Elena Lasconi, după consultările cu Iohannis: „Am fost să îi transmitem că mandatul lui s-a încheiat şi că trebuie să-şi dea demisia”
Circul continuă în Parlament: Becali spune cum a făcut facultatea fără prezență. Șoșoacă jignește jurnaliștii. AUR îl atacă pe Iohannis
Influencerul Makaveli, amenințări din Parlament cu limbaj suburban: „Ascundeți-vă soțiile. Fiți cuminți, mergeți pe vârfuri”
Dorin Ferenț, pasager: Primul zbor anulat a fost cel de sâmbătă seara de la ora 20.00. Al doilea, cel de duminică de la ora 12.30. Duminică după-amiază a sosit o singură aeronavă, și cred că și-au dat seama că nu încap passagerii din două aeronave și până la urmă n-a mai plecat nimeni. Acum se pare că au sosit două aeronave, ne dau bilete noi, dar nu e nimeni să ne explice la ce oră vom pleca, e o incertitudine foarte mare.
Un telespectator DIGI24 ne-a transmis imagini din aeroport și ne-a povestit experiența sa: Zborul w63306 care trebuia să plece din Luton în direcția Cluj Napoca a fost anulat. Ca pasager, nu am primit nici o informație, decât la ora 16 când am fost scoși de la poarta de îmbarcare înapoi spre check-in (ba se spunea că o pasăre a intrat în motor, ba că e ceață la Cluj). Au urmat ore de coadă, timp în care nu s-au oferit băuturi sau mâncare. Am fost informați rând pe rând că zborul va pleca cel devreme mâine dimineață, însă nu am primit alte bilete ci doar ni s-a spus să revenim în jurul orei 4 dimineața. Ni s-a oferit fie un voucher de 20 lire sau hotel, însă agentul, la ora 9 seara, nu știa dacă și când se va oferi hotel. El ne spune că mai bine ar fi să luăm voucher-ul că și așa expiră la finele zilei. Ni s-a spus direct că mai bine ar fi să rezervăm noi hotel (ziceau că îl decontează Wizz ulterior) și că de transfer nu poate fi vorba, că ei nu pot acoperi asta. Confuzia și lipsa de informații a dus la așteptări lungi în aeroport, multă frustrare, majoritatea ajungând să doarmă pe jos. Nici la ora asta (2 dimineața) nu știm nimic despre viitorul zbor. Niciun reprezentant Wizz nu a fost prezent, doar personalul aeroportului.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News