Zeci de români blocați pe aeroportul Luton
Zeci de români sunt blocaţi pe aeroportul Luton din Londra, după ce un zbor spre Cluj a fost anulat. Avionul ar fi trebuit să decoleze ieri, la ora 12.30, dar nu a plecat nici până acum.
Români blocați pe aeroportul din Istanbul, dintr-o eroare a unui angajat
Cazul românilor din Mexic: La ce se referea alerta de securitate
Proprietarii de cafenele și Fiscul se luptă în instanță pentru TVA la cafea și ceai
Copiii români de la țară, victimele sărăciei
Cod roșu de vreme extremă în România. Când va lovi viscolul
„Ne așteptăm la episoade mai severe” de iarnă. Vortexul polar și ciclonul Bert, explicate de climatologi
Ciolacu, criză de furie
Paradoxul din Educație: Performanță în învățământul de stat gratuit, cu bani din donații
Repartitoarele de căldură vor fi obligatorii de la 1 ianuarie 2025
Dorin Ferenț, pasager: Primul zbor anulat a fost cel de sâmbătă seara de la ora 20.00. Al doilea, cel de duminică de la ora 12.30. Duminică după-amiază a sosit o singură aeronavă, și cred că și-au dat seama că nu încap passagerii din două aeronave și până la urmă n-a mai plecat nimeni. Acum se pare că au sosit două aeronave, ne dau bilete noi, dar nu e nimeni să ne explice la ce oră vom pleca, e o incertitudine foarte mare.
Un telespectator DIGI24 ne-a transmis imagini din aeroport și ne-a povestit experiența sa: Zborul w63306 care trebuia să plece din Luton în direcția Cluj Napoca a fost anulat. Ca pasager, nu am primit nici o informație, decât la ora 16 când am fost scoși de la poarta de îmbarcare înapoi spre check-in (ba se spunea că o pasăre a intrat în motor, ba că e ceață la Cluj). Au urmat ore de coadă, timp în care nu s-au oferit băuturi sau mâncare. Am fost informați rând pe rând că zborul va pleca cel devreme mâine dimineață, însă nu am primit alte bilete ci doar ni s-a spus să revenim în jurul orei 4 dimineața. Ni s-a oferit fie un voucher de 20 lire sau hotel, însă agentul, la ora 9 seara, nu știa dacă și când se va oferi hotel. El ne spune că mai bine ar fi să luăm voucher-ul că și așa expiră la finele zilei. Ni s-a spus direct că mai bine ar fi să rezervăm noi hotel (ziceau că îl decontează Wizz ulterior) și că de transfer nu poate fi vorba, că ei nu pot acoperi asta. Confuzia și lipsa de informații a dus la așteptări lungi în aeroport, multă frustrare, majoritatea ajungând să doarmă pe jos. Nici la ora asta (2 dimineața) nu știm nimic despre viitorul zbor. Niciun reprezentant Wizz nu a fost prezent, doar personalul aeroportului.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News