Teodora Iacob (Digi24, „România NEbunului simț”): „Prezentăm acțiunile acestea pentru ca oamenii să se gândească de două ori înainte”
Teodora Iacob face parte din echipa de jurnaliști Digi24 de doar doi ani, dar pasiunea sa pentru ceea ce face este dovada evoluției sale profesionale. În prezent este promotorul campaniei „România NEbunului simț”, care are drept scop să arate situații și exemple pentru ca persoanele care văd materialul, atunci când sunt tentate să facă un anumit gest, să se gândească de două ori înainte.
Teodora provine dintr-o familie cu preocupări artistice. Tatăl pasionat de lumea actoriei, iar mama, de cea a muzicii. Niciunul dintre aceste domenii nu au reprezentat pentru colega noastră un drum sigur, deși nici acum nu ar renunța la pasiunea sa pentru muzică. În liceu, Teodora a început să urmărească și mai interesată știrile, iar pe parcurs și-a dat seama că televiziunea poate să schimbe mentalități și să ajute societatea. De aceea, în clasa a XII-a, a luat decizia că asta este ceea ce își dorește să facă.
Zis și făcut. A studiat jurnalismul în cadrul Facultății de Jurnalism și Științe ale Comunicării, din Universitatea din București. În anul al treilea a făcut practică la Digi24, apoi s-a ocupat de sesiune și licență. Coincindență sau nu, în ziua în care a dat licența a fost sunată de la Digi24 și i s-a propus să facă parte din echipa de reporteri ai televiziunii.
Ca reporter pe domeniul Social, Teodora a făcut o mulțime de materiale care susțin decizia sa din liceu. Anul acesta, în mai, ea a colaborat cu mai mulți colegi pentru materialele din cadrul campaniei realizate cu ocazia venirii Suveranului Pontif Papa Francisc în România. Și i-a plăcut să se implice în campanii.
După ce a văzut pe internet un video cu câteva persoane care mâncau semințe în tren și nu realizau că făcuseră un covor de coji pe jos, Teodora s-a gândit să continue campania ”România NEbunului simț”. „Ne dorim să prezentăm acțiunile acestea pentru ca oamenii să se gândească de două ori înainte de a face astfel de gesturi și sperăm ca în final să nu le mai facă”, spune ea. De aceea, Teodora vrea să arate mai toate zonele importante în care bunul simț lipsește și să îi sensibilizeze pe telespectatori cu ajutorul imaginilor care vorbesc de la sine.
Când este liberă, colega noastră preferă să plece din București, la munte sau la mare, pentru a se relaxa și încărca cu energie, dar și să asculte muzică sau să citească.
Viitorul Teodorei este plin de subiecte ofertante, iar cu ajutorul acestor campanii colega noastră a descoperit că îi place foarte mult să facă materiale care au impact atât de mare în societate și își dorește să mai facă astfel de proiecte speciale, axate pe teme sociale.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News