Live

(P) În Sectorul 3, Primăria e NON-STOP. Taxe și impozite, autorizații, solicitări, totul se rezolvă online!

Data actualizării: Data publicării:

Te-ai săturat de drumuri, de cozi și de timp pierdut pentru a-ți soluționa treburile administrative? În Sectorul 3, totul se rezolvă acum online. Fie că vrei să îți plătești taxele, fie că vrei să depui actele pentru o autorizație de construire sau să faci o programare la starea civilă, poți face asta de oriunde, folosind orice device (telefon, tabletă, laptop etc.) conectat la internet.

Primăria Sectorului 3 a implementat Proiectul „Primăria NON-STOP”, prin care a dezvoltat o serie de servicii publice online pentru eficientizarea comunicării dintre instituție și cetățeni, dar și pentru reducerea resurselor alocate (bani, timp etc.).

Atfel, locuitorii Sectorului 3 pot beneficia de următoarele servicii online:

- Plata taxelor și impozitelor locale;

- Depunerea de cereri și documentație pentru solicitarea unui loc de parcare;

- Obținerea de Certificate de Urbanism;

- Depunerea de sesizări și urmărirea traseului lor interdepartamental și al statusului în timp real;

- Aplicația intitulată „I love S3”, ce poate fi descărcată pe orice tip de telefon mobil și care permite o vizualizare a hărții sesizărilor primite de la cetățeni, precum și statusul lor de rezolvare;

- Programarea căsătoriilor pentru cetățenii cu domiciliu în Sectorul 3 – permite rezervarea fermă a unui interval de timp la o dată anume chiar și cu câteva luni înainte de momentul ceremoniei;

- Programarea pentru transcrierea certificatelor/extraselor de stare civilă;

- Eliberarea de autorizații, acorduri și avize de funcționare comercială;

- Eliberarea certificatelor de atestare fiscală;

- Înscrierea exclusiv online în creșele din Sectorul 3;

- O secțiune care permite cetățenilor o evaluare a activității instituției, care constituie un feedback necesar și util pentru obiectivele viitoare.

Tehnologia învinge birocrația!

De ce „ Primăria NON-STOP”? Pentru a face accesul mai facil și mai eficient al cetățenilor la serviciile oferite de Primăria Sectorului 3 prin intermediul instrumentelor de comunicare online, pentru scăderea termenelor de răspuns la solicitările cetățenilor și rezolvarea mai rapidă a problemelor sesizate de aceștia, pentru informarea eficientă a cetățenilor cu privire la serviciile online pe care instituția le oferă, pentru creșterea gradului de transparentizare a activității instituției, pentru eficientizarea pe termen mediu și lung a cheltuielilor bugetare prin reducerea personalului destinat lucrului direct cu publicul și transferarea comunicării cu cetățenii în sistem online, pentru o evaluare mai clară a gradului de satisfacție al cetățenilor în ceea ce privește activitatea instituției, pentru îndeplinirea obiectivelor impuse prin Strategia Națională privind Agenda Digitală pentru România, pentru că Primăria Sectorului 3 este cea mai digitalizată instituție publică din România.

Intră pe www.primarie3.ro și învinge birocrația! Sectorul 3, cei mai buni!

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Digi Sport

”Mi-ai distrus viața! Ești o mincinoasă”. A intrat în casă peste fosta sa soție și a pornit scandalul. Divorț de 60.000.000 €

Descarcă aplicația Digi Sport

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Cum arată sistemul de avertizare timpurie în caz de tsunami, montat de România în largul Mării Negre. INFP: „Risc de tsunami există”

Miliardari din domeniul tehnologiei se grăbesc să-l felicite pe Trump. Cei care nu l-au susținut în campanie se tem de urmări

American Airlines testează o tehnologie de îmbarcare care semnalează persoanele care sar peste rând

Un polițist de 23 de ani a murit după ce a căzut de la etajul trei al unui bloc din București. Ce spune Poliția Capitalei

Partenerii noștri