Live

Video La fiecare șapte minute, un cuplu divorțează în România. Care sunt principalele motive

Data actualizării: Data publicării:
În România un cuplu divorțează la fiecare șapte minute. Foto: arhivă

În România, o căsnicie s-a încheiat la fiecare șapte minute, în prima jumătate a acestui an, arată datele publicate de INS. Iar principalele motive pentru care cuplurile aleg să pună punct relației sunt infidelitatea, gelozia și comportamentul violent al partenerului.

 

Infidelitatea este prima cauză invocată de unul dintre soți pentru a cere divorțul, arată datele statistice. Un alt motiv îl reprezintă gelozia, urmată de comportamentul violent al partenerului de viață. O altă cauză principală care duce la divorț este abuzul de alcool sau de alte substanțe.

În cazul bărbaților, cele mai multe divorțuri sunt cerute de cei care au între 45 și 49 de ani, iar numărul lor crește odată cu vârsta. Cât privește femeile, cele mai multe solicitări de a încheia căsnicia la tribunal sau la notar vin din partea celor care au între 35 și 39 de ani.

Revenind la motivele de divorț, dacă facem o comparație cu motivele invocate de cuplurile din alte țări, cauza principală o reprezintă lipsa de angajament în relație, urmată de infidelitate și diferențele ireconciliabile.Lipsa banilor este un alt motiv pentru care o căsnicie se încheie în alte țări. Ca și în România, printre cauzele principale de divorț se mai regăsesc abuzul de alcool sau de alte substanțe și violența fizică.

Editor : D.U.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

România și SUA au semnat protocolul privind achiziția a 32 de avioane de luptă „invizibile” F-35

Paradoxul din Educație: Performanță în învățământul de stat gratuit, cu bani din donații. Elevă: „Trebuie să convingem sponsorii”

Peste 50.000 de recruți ucraineni au primit instruire în Regatul Unit. România e prezentă pe lista țărilor participante la „Interflex”

Vinul spumant, tot mai cumpărat în ultimii ani. „Românul a învățat să îl consume, de la micul-dejun până la cină”

Partenerii noștri