Ce faci dacă nu găseşti toaletă pe Centură
Probleme pe Centura de sud a Craiovei. Toaletele din parcări nu pot fi folosite nici acum, la aproape doi ani de când şoseaua a fost dată în folosinţă. Între timp, clădirile în care ar trebui să funcţioneze toaletele au fost vandalizate.
Șoferii care conduc agresiv pot fi reclamați online începând de astăzi
Șoferul elvețian autointitulat „nepotul lui Dracula” a fost arestat preventiv
Un polițist sare din mașină și lovește cu pumnii și picioarele un șofer
Momentul în care mai mulți șoferi ridică bariera cu mâna și traversează calea ferată
Explicațiile ministrului Sănătății despre testele antidrog
Ciolacu susține OUG antidrog
Un șofer a scăpat controlul mașinii și s-a izbit de un indicator în zona unde tocmai fusese instalat un limitator inteligent de viteză
Șofer filmat pe contrasens pe autostrada Sibiu-Cluj
Șoferii ar putea fi amendați pe baza filmărilor făcute de alți șoferi. Există o singură condiție
Șoferii fac cale întoarsă după ce încearcă în zadar să folosească una dintre cele două toalete de pe centura de sud a Craiovei.
Şofer: „Am nevoie la toaletă şi nu e toaletă. Facem pe stradă, e normal aşa să facem pe stradă? Nu e normal”.
Şofer: „Dacă aveţi nevoie de toaletă unde mergeţi? Nu ştiu ce să vă zic, era să îmi iese ceva din gură care nu trebuieşte”
Şofer: „Foarte rău, ce să facem asta e. Asta e România! Din păcate. Nu aveţi unde să mergeţi să vă spălaţi? Nu”
Momentan, cei care administrează centura fac demersurile pentru a angaja o firmă de pază, după care vor căuta şi o firmă care să întreţină toalete.
Alin Şerbănescu - purtător de cuvânt CNAIR: „În acest moment se desfăşoară procedurile de achiziţie pentru asigurarea serviciilor de pază. În momentul în care aceste servicii vor fi achiziţionate, se vor opera parcările în sine.”
Centura de Sud a Craiovei a fost deschisă în decembrie 2016. Are câte o bandă pe sens, 6,3 kilometri lungime și a costat circa 8 milioane de euro. Proiectul a început în 2012, însă lucrările au mers greu din cauza numeroaselor probleme - un stâlp uitat în mijlocul drumului, infiltrații de apă și lipsă banilor. Probleme au fost și după ce drumul a fost deschis. La doar o lună de la inaugurare, o bucată de 500 de metri de asfalt a crăpat, iar recepția lucrărilor s-a făcut fără acordul celor de la Inspectoratul de Stat în Construcții, care au găsit apoi probleme la capitolul calitate și au constatat lipsa parapetelor de siguranță.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News