O barjă cu 1.500 de tone de cărbune din Rusia s-a scufundat în Portul Constanța. Anchetatorii iau în calcul două ipoteze
O barjă încărcată cu 1.500 de tone cărbune din Rusia s-a scufundat în Portul Constanței. Nu se cunosc încă motivele acestui accident, dar Garda de Mediu este în alertă din cauza riscului de poluare.
Căldură pe datorie, în Constanța. Societatea de termoficare face un împrumut bancar
Înotători lăsați fără bazin, după ce căldură și apa caldă au fost sistate din cauza unor datorii de sute de mii de lei
Mașini vandalizate într-o parcare din Constanța. Șoferii și-au găsit cauciucurile sparte
Primarul din Constanța cere controale în 5 școli, pentru a verifica vizele de flotant
Poluare în creștere în marile orașe din România. Care sunt cauzele
Un tânăr de 26 de ani a fost înjunghiat mortal în parcarea unui mall din Constanţa
Tragedie în Constanța: două tinere au murit, după ce un șofer s-a urcat beat la volan și a provocat un accident
Cum arată primul tren electric chinezesc de mare viteză care va circula prin România cu până la 160 km/h
Doi bărbați au fost răniți după ce balustrada unui restaurant s-a rupt și au căzut de la etaj
Barja fusese încărcată cu aproape 1500 tone de cărbune, în dana 119 a portului Constanța, iar apoi a fost dusă în dana 99 pentru a se alătura convoiului cu mai multe barje care urmau să plece spre Canalul Dunăre Marea Neagră. Acolo, barja a început să ia apă și, deși muncitorii au încercat să o pompeze, barja s-a scufundat.
Pentru că incidentul a avut loc in imediata apropiere a danei, traficul naval nu a fost pus in pericol, au transmis autoritățile portului Constanța.
Autoritatea Navală Română a dispus efectuarea unei anchete.
Momentan, sunt două ipoteze cu privire la acest incident: ori încărcarea defectuoasă a mărfii, ori apariția unei fisuri care a dus la situația în care barja să ia apă și să se scufunde.
Potrivit informațiilor Digi24, barja era din Germania și avea proprietar sârb. Cele 1.500 de tone de cărbune erau din Rusia și trebuiau să ajungă în Serbia.
Muncitorii au montat un limitator pentru ca marfa să nu ajungă în larg. Deasupra apei au apărut urme de ulei, așa că a fost sesizată Garda de Mediu.
Autoritatea Navală Română a luat legătura cu armatorul pentru a scoate cărbunele și pentru a aduce barja pe linia de plutire.
Editor : G.M.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News