Live

Mario Iorgulescu, arestat în lipsă. Tribunalul București a dispus arestarea preventivă pentru 30 de zile

Data actualizării: Data publicării:

Magistraţii Tribunalului Municipiului Bucureşti s-au pronunțat joi asupra cererii procurorilor de arestare preventivă a lui Mario Iorgulescu, acuzat de omor și conducerea unui vehicul sub influența alcoolului sau altor substanțe.

ACTUALIZARE: Judecătorii de la Tribunalul București au decis arestarea preventivă a lui Mario Iorgulescu pentru o perioada de 30 de zile. Măsura dispusă de judecători poate fi contestată.


Inițial, dosarul a ajuns pe masa judecătorilor pe 17 februarie, însă aceștia au amânat luarea unei decizii până marți. În cursul zilei de marți, judecătorii au anunțat că amâna pronunțarea unei măsuri până joi.

Potrivit procurorilor, Mario Iorgulescu a condus beat și drogat, în data de 8 septembrie 2019 și a produs un accident în urma căruia un bărbat a murit. Acesta nu a oprit la semafor și a condus cu o viteză de 162 de kilometri pe oră, deși limita legală era 50 de kilometri pe oră.

„Pe fondul unei crize de gelozie și într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l și fiind sub influența cocainei, intenționând să se deplaseze din sat Gulia, com. Tărtășești, spre un club din Parcul Herăstrău, mun. București, inculpatul Iorgulescu Gino-Mario a condus autoturismul (...) cu o viteză ce depășea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, pătrunzând pe culoarea roșie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecția dintre Șos. Chitilei și str. Teodor Neagoe, accelerând până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, urcând vehiculul cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de accelerație la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, pătrunzând pe contrasens și intrând în coliziune frontală, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi, condus de victima V. D.-A., care a decedat pe loc, toate acestea în condițiile în care, din momentul în care a pătruns în intersecție pe culoarea roșie a semaforului, inculpatul nu a acționat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de accelerație era apăsată la maximum”, scriu procurorii, potrivit Mediafax.

Aceștia spun că procedând în acest fel, Mario Iorgulescu „a fost indiferent față de urmările acțiunilor sale, pe care le-a prevăzut, punând în pericol participanții la trafic, lăsând producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului și astfel ucigând-o pe victimă cu intenție indirectă”.

Din 23 septembrie Mario Iorgulescu a fost dus la o clinică din Italia, pentru că și el a fost rănit grav în urma impactului. Acesta a fost externat și preluat de un institut de reabilitare psihiatrică din Italia. Ulterior, în 31 octombrie, a fost internat la o altă clinică din Italia, unde se află și în prezent.

Editor: I. I.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Sentință definitivă în cazul Mario Iorgulescu: noua condamnare este cu cinci ani mai mică decât pedeapsa anulată de Înalta Curte

Procurorii cer pedeapsa maximă pentru Mario Iorgulescu în dosarul de ucidere din culpă

Judecătorii au respins cererea lui Mario Iorgulescu de a fi expertizat în Italia

Un tribunal din Rusia a dispus arestarea în lipsă a jurnalistului Mircea Barbu, acuzat că a mers în Kursk alături de militari ucraineni

Partenerii noștri