Ce spune firma care a derulat campaniile pe TikTok ale PNL despre legătura cu Călin Georgescu
Firma Kensington Communication, care a fost plătită de PNL pentru o campanie pe TikTok, a reacționat după ce site-ul de investigații Snoop a dezvăluit că această campanie l-ar fi promovat, de fapt, pe Călin Georgescu.
Firma care a primit bani de la PNL spune ea a făcut, de fapt, „campanii de conștientizare”. „Toate briefurile furnizate către FameUp au fost făcute pentru o campanie de combatere a extremismului și încurajarea valorilor euroatlantice”, spune compania despre indicațiile transmise influencerilor pe platforma unde pot fi plătiți creatorii de continut de pe TikTok pentru a promova anumite mesaje.
„Dacă campania a fost clonată sau deturnată în favoarea unui candidat sau altul, cerem organelor abilitate să verifice și să ia măsurile legale care se impun”, a transmis compania, într-un comunicat.
Firma a ținut să precizeze și că „nu a făcut și nu ni s-a cerut vreo campanie pentru Călin Georgescu.” Totodată, compania transmite și că nu a avut vreo relație cu influencerii de pe platforma de promovare, amintind că hashtagul propus a fost #echilibrusiseriozitate, nefiind folosit hashtagul #echilibrusiverticalitate.
Site-ul de investigații Snoop a dezvăluit că ANAF a descoperit că banii cheltuiți pentru una dintre campaniile pe Tik Tok despre care CSAT a spus că l-a promovat pe Călin Georgescu au venit de la PNL.
Este vorba despre campania „Echilibru și Verticalitate”, care apare și în documentele desecrtizate din CSAT, unde scrie că a fost creată pentru Călin Georgescu, fiind identică cu campania „frate pentru frate” derulată de Rusia în Ucraina.
Editor : Ș.A.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News