Vocile Bihorului | Brandul de oraş şi importanţa identităţii vizuale a unui oraş
Invitat, marţi, la Vocile Bihorului, Mihai Pop, managerul unei agenţii de publicitate, a vorbit despre importanţa unui brand de oraş şi de munca aflată în spatele unui asemenea demers. "Toate marile oraşe europene pun accentul pe identitatea vizuală", crede Mihai Pop, care spune, totuşi, că oraşul are nevoie de evenimente de amploare pentru a deveni tot mai atractiv pentru turişti.
Temperaturile-record lasă pârtiile din țară fără zăpadă
Renovarea Cazinoului din Constanța, aproape gata. Când ar urma să fie redeschis
Pista de 20 de kilometri care nu duce nicăieri, pariul unui primar optimist din Gorj
Efectul Schengen: Stațiunea din vestul țării unde încasările din turism au ajuns la cifre record
De pe pârtie la spital. Peste 150 de turiști au fost salvați în ultimele patru zile
Stațiuni turistice doar pe hârtie. „Ce să vadă turiștii?!”
Efectul Schengen: Stațiunea din Ungaria în care unul din doi turiști este român
„Să înceapă magia!”. Cum arată Târgul de Crăciun din Oradea
Surpriza neplăcută pentru turiștii care ajung în Târgul de Crăciun din Craiova: prețurile
Strategia de branding este esenţială pentru orice oraş care vrea să atragă turişti, iar logoul este primul pas pe acest drum.
Mihai Pop, managerul unei agenţii de publicitate: "Oraşele mari au o strategie de branding foarte bine pusă la punct."
Ideea unui logo care să se identifice cu zona pe care o reprezintă este o muncă dificilă atât pentru cei care îl concep, cât şi pentru juriul care va desemna câştigătorul.
Anul trecut, numărul turiştilor care au vizitat Oradea l-a depăşit pe cel al locuitorilor, iar trendul este ascendent, crede Mihai Jurca, directorul Asociaţiei de Promovare a Turismului în Oradea şi Regiune, care se află zilele acestea la Târgul de Turism de la Milano.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News