Se lucrează la brandul de Oradea. Jurnaliștii locali și-au prezentat propria viziune
Compania Brandient, angajată de Primărie pentru a realiza brandul oraşului, a început întâlnirile informale cu reprezentanţi ai comunităţii locale. La sediul Asociației pentru Promovarea Turismului în Oradea și în Regiune (APTOR) a avut loc, miercuri, o discuţie cu redactorii-şefi şi managerii mai multor instituţii media din Oradea.
Jurnalism vs activism. „Peisajul mass-media s-a schimbat dramatic”
Trei jurnaliști Digi24 au fost premiați pentru curajul de a merge în zone de război
Jurnaliști Digi24, legitimați pentru că sunt „suspecți”
Ponta, atac fără precedent la adresa jurnaliștilor Digi24
Gest șocant făcut de tatăl lui Vlad Pascu, la ieșirea din sediul DIICOT
Nu dorm, nu au poftă de mâncare și nu au zile libere
Lavrov, jurnaliștii și papagalii
Cum e să fii jurnalist în Ucraina
Cine a fost jurnalistul străin ucis în Ucraina?
Aceștia şi-au prezentat viziunea asupra ceea ce ar trebui să reprezinte viitorul brand al oraşului.
Mihai Jurca, directorul APTOR: "Am început cu aceste discuţii informale cu liderii din mai multe domenii pentru a ne face o imagine mai clară despre ceea ce vrem să realizăm, ce dorim de fapt de la acest brand de oraş."
Brandient este o companie românească de branding, cu 15 ani experienţă în Europa şi Asia de Sud-Est. Echipa este responsabilă de munca creativă din spatele unora dintre cele mai de succes business-uri din România.
Munca la brandingul oraşului Oradea se face în baza unui contract de 28 de mii de euro, semnat între reprezentanţii companiei şi primăria locală.
Redactor: Bogdan Băcilă
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News