Live

Se lucrează la brandul de Oradea. Jurnaliștii locali și-au prezentat propria viziune

Data actualizării: Data publicării:

Compania Brandient, angajată de Primărie pentru a realiza brandul oraşului, a început întâlnirile informale cu reprezentanţi ai comunităţii locale. La sediul Asociației pentru Promovarea Turismului în Oradea și în Regiune (APTOR) a avut loc, miercuri, o discuţie cu redactorii-şefi şi managerii mai multor instituţii media din Oradea.

Aceștia şi-au prezentat viziunea asupra ceea ce ar trebui să reprezinte viitorul brand al oraşului.

Mihai Jurca, directorul APTOR: "Am început cu aceste discuţii informale cu liderii din mai multe domenii pentru a ne face o imagine mai clară despre ceea ce vrem să realizăm, ce dorim de fapt de la acest brand de oraş."

Brandient este o companie românească de branding, cu 15 ani experienţă în Europa şi Asia de Sud-Est. Echipa este responsabilă de munca creativă din spatele unora dintre cele mai de succes business-uri din România.

Munca la brandingul oraşului Oradea se face în baza unui contract de 28 de mii de euro, semnat între reprezentanţii companiei şi primăria locală.

Redactor: Bogdan Băcilă

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Doi jurnaliști au fost împușcați mortal în Mexic în ultimele 24 de ore

Geoană folosește informațiile jurnaliștilor pe care i-a acuzat la începutul lunii că încearcă să îl „compromită”

Kremlinul se plânge de tratamentul la care au fost supuși jurnaliștii ruși care au călătorit în SUA pentru alegeri

Cel puțin trei jurnalişti au fost ucişi într-un atac israelian asupra unui complex pentru presă din sudul Libanului

Partenerii noștri