Aventura turistului la mare: Plăteşte masa la patru stele, dar mănâncă la două
Situație dificilă pentru hotelierii de pe litoralul românesc. Lipsa personalului este deja proverbială, iar hotelierii fac eforturi mari să ofere cele mai bune servicii. Sunt, însă, cazuri în care acele facilități promise nu mai există. De exemplu, câteva hoteluri din sudul litoralului nu mai pot oferi mic dejun, prânz sau cină, pentru că rămân descoperiți în mijlocul sezonului estival.
Cât ne costă vacanțele în străinătate. Destinațiile cu cea mai ieftină mâncare
Doi din trei români preferă să-și facă vacanța în țară
Vacanță de coșmar pentru sute de români. Zeci de zboruri au fost anulate sau amânate
Vacanța unor români în Grecia s-a transformat într-un coșmar
Medicamentele pe care le puteți lua în bagaj, în vacanță
România, ocolită de turiștii străini
Reacția unui bărbat venit din Cehia la o terasă în România
Prețurile pentru vacanța de 1 Mai și Paște au crescut cu 15%
Românii care merg în vacanță în străinătate să plătească o taxă (propunere)
Turiştii s-au plâns pe Facebook că administratorii hotelului la care au plătit inclusiv masa i-au trimis să mănânce în altă parte. Reprezentanţii hotelului au invocat motive tehnice.
„Stăm la patru stele și mâncăm la două stele! Ne uităm pe gps unde să mergem să mâncăm. Ne pare rău, astea sunt condițiile. S-a închis restaurantul. Nu ne-au schimbat lenjeriile deloc de când am venit. Contează cum se organizează”, se plâng oamenii.
„Fără aer condiționat! Mergeți acolo și întrebați! Sunt nemulțumită! O stea, o stea să le dea”.
Hotelul este deținut de cea mai mare societate de turism din Sud-Estul Europei, care are în administrare 62 de hoteluri de la mare și din țară. Doar la mare, în unitățile lor sunt cazați acum 8.000 de turiști.
Narcisa Mosoiu - director THR Marea Neagră: „Nu mai avem numărul de personal necesar desfășurării activității în bune condiții. Problema va mai dura câteva zile până când se vor finaliza formalitățiile pentru obținerea dreptului de muncă pentru niște cetățeni din Republica Moldova”.
Aceeași situația se regăsește și în Eforie Sud, la alte două hoteluri. Turiștii sunt trimiși să mănânce în altă parte, pentru că restaurantul aflat la câțiva pași distanță este dezafectat.
„Fără masă, ne-a direcționat în altă parte, acolo stați că azi nu beneficiați, numai de mâine. Erau foarte mulți aici la recepție care făceau cerere pentru retur bani, era legea junglei, unii primeau, alții nu primeau. Din trei mese, am ajuns la două!”
Dragoş Răducan, prim vicepreşedinte executiv al FPTR: „E primul an când se întâmplă asta. Să nu poţi să deschizi restaurantul pentru că nu ai personal, pe litoral. Pentru că litoralul era un miraj. Veneau din toată ţara să lucreze pe litoral.”
Potrivit datelor oferite de patronii din turism, cel puţin 10 hoteluri de pe întreg litoralul au probleme cu asigurarea serviciilor plătite de turişti.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News