Pete Davidson va fi gazda premierei noului sezon SNL. Emisiunea ”Saturday Night Live” revine după încetarea grevei scenariștilor
„Saturday Night Live” se întoarce pe NBC, iar Pete Davidson va găzdui premiera sezonului 49. După ce emisiunea a fost oprită în mai de greva scenariștilor de la Hollywood, SNL va reveni pe 14 octombrie, a anunțat NBC miercuri, transmite Variety.
Ice Spice va fi invitatul muzical al primei ediții din acest sezon. Davidson fusese programat să găzduiască spectacolul încă din sezonul trecut, înainte ca greva să forțeze „SNL” să se oprească.
Întreaga distribuție este pregătită să revină, cu o singură modificare: Chloe Troast se alătură ca rezervă și cu apariții episodice.
Bad Bunny va fi gazda ediției din 21 octombrie, când va și cânta
Pe măsură ce mai mulți telespectatori migrează către serviciile de streaming pentru a viziona dramele și comediile preferate cu scenarii la cerere, „SNL” a căpătat o nouă importanță pentru NBC. Cândva retrogradată la difuzare după știrile locale târzii într-un interval orar pe care directorii rețelei nu îl considerau primordial, emisiunea se transmite acum live în Statele Unite, ceea ce înseamnă că este în primetime în anumite părți ale țării.
Emisiunea ”Saturday Night Live” este unul dintre cele mai urmărite programe de divertisment la televizor în rândul telespectatorilor între 18 și 49 de ani, cu cea mai preferată demografie de către agenții de publicitate.
NBC pregătește surprize pentru al 50-lea sezon SNL, care va debuta în toamna lui 2024
NBC Universal a început deja să negocieze cu agenții de publicitate pentru sponsorizări legate de cel de-al 50-lea sezon de referință al „SNL”, programat să debuteze în toamna lui 2024.
În martie, producătorul executiv „SNL” Lorne Michaels a făcut un pitch în Studio 8H, casa de multă vreme a emisiunii, la sediul NBC din New York, pentru aproximativ 100 de agenți de publicitate despre ce ar trebui să aștepte pe măsură ce aniversarea se apropie. NBC plănuiește o serie de retrospective în jurul „SNL”, precum și cel puțin un documentar despre program.
„Saturday Night Live” a generat aproximativ 74,7 milioane de dolari în vânzări de reclame în 2022, potrivit Vivvix, un monitor al cheltuielilor publicitare. Această cifră reprezintă o scădere de 12% față de cele aproape 85,3 milioane de dolari „SNL” generate în 2021.
Editor : M.I.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News