Live

Cum îţi poţi face propria ta campanie de marketing pentru creşterea afacerii tale online

Data actualizării: Data publicării:
Shopping online. Foto: Getty Images

Partenerii eMAG Marketplace pot beneficia de propriul serviciu de publicitate eMAG Ads, de tip pay per click (PPC), prin care îşi pot promova mai uşor şi mai eficient propriile produse. Cu ajutorul acestui nou serviciu, sellerii eMAG pot licita la nivel de produs, pentru o poziţie mai bună într-un grup de oferte.

Practic, eMAG Ads este un instrument de marketing care, pe lângă avantajele listării şi prezentării gratuite de produse prin intermediul platformei Markteplace, oferă partenerilor eMAG posibilitatea de a oferi mai multă vizibilitate produselor din portofoliu.

Astfel, retailerii care au decis deja să-şi listeze oferta pe platforma Marketplace, pot promova noi produse ori să sporească şi mai mult vizibilitatea celor deja existente.

În esenţă, eMAG Ads reprezintă un mesaj sponsorizat cu ajutorul căruia selleri pot promova sau vinde un produs, serviciu sau idee. Obiectivul publicității este de a ajunge la clienții interesați și dispuși să achiziționeze produsele sau serviciile promovate.

Comerţ online. Foto: Getty Images

Retailerii pot astfel promova un produs sau o selecţie de produse către clienţi, în timp ce potenţialii cumpărători navighează şi caută diverse articole pe eMAG.

Totodată, sellerii trebuie să se asigure că promovează cele mai bune oferte, în scopul atragerii a cât mai multor accesări, care să contribuie la îmbunătăţirea poziţiei din listing pentru produsele afişate. De asemenea, odată afişată pagina de produs, clientul trebuie să găsească toate informaţiile necesare, astfel încât sellerul să poată transforma cu succes un click într-o vânzare reală.

Ce are de făcut un retailer care doreşte să beneficieze de eMAG Ads

Tot ce trebuie să facă un seller interesat de acest serviciu este să achiziţioneze credit pentru promovare, foarte ușor de folosit de către oricine - fiecare seller poate cumpăra credit eMAG Ads printr-un click din platforma eMAG Marketplace, plăteşte cu cardul şi poate crea imediat o campanie, chiar dacă nu a folosit o aplicație similară până acum.

Paşii de urmat sunt foarte simpli. În primul rând, sellerul îşi creează o primă campanie, după care selectează produsele care urmează a fi promovate, precum şi valoarea pe care doreşte să o investească pentru un click.

Platforma Marketplace îi va recomanda valoarea acestui bid (costul pentru un click), care poate fi de cel puţin 0,25 RON/click.

Cele mai bine vândute produse au fost produsele textile, produsele home&deco, hainele pentru copii și jucăriile. Foto: Profimedia Images

Suma licitată pentru un anumit produs va fi retrasă doar în cazul în care clientul a accesat produsul promovat, indiferent dacă a finalizat sau nu procesul de cumpărare.

Produsul licitat va fi vizibil pe site-ul eMAG in secţiunea de recomandări-produse promovate, afişată sub fotografiile articolului căutat de client din aceeaşi categorie.

Sfaturi pentru sellerii eMAG care apelează la acest serviciu pentru prima oară

Retailerii eMAG îşi pot crea inclusiv propriile campanii de publicitate personalizate. Sellerii pot selecta durata, produsele în funcţie de brand, categorie, noutate sau orice alte caracteristici.

Produsele promovate prin intermediul eMAG Ads apar în zone vizibile în paginile de produs similare, ceea ce poate trezi interesul clienţilor dornici de a compara oferte similare între ele înainte de a lua decizia finală de achiziţie.

Pe lângă promovarea produselor dorite, este importantă şi prezentarea acestora, deoarece afişarea ofertelor nu garantează şi click-uri din partea clienţilor. Pentru a creşte rata de accesare a produselor, sellerii trebuie să se concentreze pe denumirea produsului şi pe crearea unei oferte atractive şi competitive.

În plus, pentru a creşte rata de conversie, produsele trebuie să aiba o descriere cât mai corectă şi completă, care să încurajeze clientul să acceseze pagina, precum şi o documentare cât mai corespunzătoare a produsului, de la imaginile din galerie şi pâna la detalierea caracteristicilor.

Mai multe detalii despre setarea campaniilor şi sfaturi despre cum poate fi sporită eficienţa vânzărilor potfi găsite în zona de tutoriale eMAG Academy.

Care sunt principalele avantaje eMAG Ads

Pentru produsele noi se pot genera primele vizualizări şi chiar primele vânzări, iar in cazul produselor care au deja rata de conversie bună, volumele vândute vor creşte, costul pe vânzare va fi mult redus, iar comerciantul va putea beneficia de avantajul economiei de scală în negocierile ulterioare cu furnizorii, deoarece promovarea acestora la aceeaşi conversie le va aduce volume suplimentare.

Mai mult, traficul şi vânzările provenite din eMAG Ads au un impact pozitiv în creşterea rank-ului organic in listing-urile de categorii şi căutare. Este un instrument care oferă foarte multă libertate sellerilor şi puterea de a decide orice, de la costul pe click până la setarea bugetului zilnic şi a produselor promovate, dar şi posibilitatea de a pune capăt oricând campaniei sau de a o modifica.

Sellerii pot achiziţiona oricând credit, care este valabil pentru un an de zile. Dacă sellerul nu cosumă întregul credit până la expirarea acestuia, i se va rambursa diferenţa rămasă.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

(P) Tot ce trebuie să știm despre cum ne alegem încălțămintea de toamnă-iarnă

(P) Importanța monitorizării tensiunii arteriale pentru persoanele cardiace

(P) Află de ce merită să investești într-o mașină de spălat și într-un uscător de rufe

(P) Cum să-ți alegi un televizor între atâtea opțiuni și tehnologii noi?

Partenerii noștri