Percheziții la traficanții de droguri. Aceștia au vândut etnobotanice care conţineau otravă de şobolani

UPDATE 11.00 La un pas de moarte din cauza etnobotanicelor
Membrii unei grupări de trafic de droguri sunt suspectaţi că au vândut etnobotanice care conţineau otravă de şobolani şi praf de cărămidă, spun surse judiciare.
50 de persoane au ajuns în stare gravă la spital, dintre care patru în comă, după ce le-au consumat. În această dimineaţă anchetatorii au descins la mai multe adrese din judeţele Galaţi, Brăila şi Tulcea.
Polițiști din cadrul Brigăzii de Combatere a Criminalităţii Organizate Galaţi și procurorii D.I.I.C.O.T.–Serviciul Teritorial Galaţi au efectuat 28 de percheziţii domiciliare pe raza judeţelor Galaţi, Brăila şi Tulcea în cadrul unei acţiuni vizând destructurarea unei grupări infracţionale specializate în traficul cu droguri de mare risc, droguri de risc şi produse cu efect psihoactiv (cunoscute sub denumirea generică de „substanţe etnobotanice”).
În urma cercetărilor s-a stabilit că, începând cu luna martie 2014, membrii grupării ar fi procurat, deţinut, oferit şi valorificat către alte persoane droguri de mare risc (comprimate ecstasy) şi droguri de risc (produse cannabice sub formă de marijuana).
De asemenea, membrii grupării ar fi produs importante cantităţi de „produse etnobotanice”, prin impregnarea unor substanţe cu efect psihoactiv în produse ce pot fi consumate prin inhalare ori prizare, ulterior acestea fiind oferite spre vânzare către diferiţi consumatori.
La sediul D.I.I.C.O.T. – Serviciul Teritorial Galați vor fi aduse 90 de persoane, în vederea audierii şi dispunerii măsurilor procesuale. Acțiunea a beneficiat de suportul de specialitate al Direcţiei Operaţiuni Speciale din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române.
La acţiune au participat și polițiști din cadrul Inspectoratului Judeţean de Poliţie Galaţi, Gărzii de Coastă – Sectorul Poliţiei de Frontieră Isaccea şi jandarmi.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.