Soție încurcată de angajații aeroportului

Data publicării:
aeroport

Cine s-a ales doar cu bagajele încurcate la aeroport se poate considera norocos! Angajaţii aeroportului Mihail Kogălniceanu din apropiere de Constanţa i-au încurcat unui turist britanic...soţia. Situaţia s-a rezolvat, dar cu emoţii, pentru că oficialii nu prea vorbeau bine limba engleză, spune bărbatul, care a făcut şi plângere la Centrul European al Consumatorilor din România. Este doar unul dintre cei peste 300 de turişti care au făcut anul acesta reclamaţii legate de aeroporturile din ţara noastră.

I-am găsit pe turiştii nemulţumiţi aşteptând în aeroport zborul către Luton, Marea Britanie. Au stat trei zile în ţara noastră, într-o mică vacanţă dar, problemele au început încă din primul moment în care au pus piciorul pe tărâm românesc. Angajaţii Poliţiei de Frontieră le-au încurcat documentele de călătorie.

„Am dat paşaportul meu împreună cu cel al soţiei mele. Paşaportul meu este britanic, al soţiei este din Zimbabwe. Nu ştiu cum s-a întâmplat, dar l-au pus pe al ei împreună cu alt paşaport, tot din Zimbabwe, şi, dintr-o dată, soţia mea era, de fapt, soţia altcuiva, ceea ce nu a fost deloc bine. Mi s-a cerut să dovedesc că soţia mea este într-adevăr a mea.”

Am încercat să le explic, i-am rugat să îmi aducă înapoi paşaportul pentru că acesta este al altcuiva. Dar ne-au reţinut paşapoartele. Apoi au început să se certe cu noi şi au ridicat tonul.”

Turiştii susţin că de vină pentru cele trei ore pierdute ar fi angajaţii care nu înţelegeau foarte bine limba engleză. Pentru ca turiştii să ştie cui să se adreseze şi ce au de făcut atunci când au probleme pe aeroport, reprezentanţii Centrului European al Consumatorilor s-au mutat, pentru o zi, pe aeroportul Mihail Kogălniceanu din Constanţa. Pasagerii au primit pliante tipărite în mai multe limbi, din care pot afla ce au de făcut când cursa lor întârzie, e anulată sau le sunt rătăcite bagajele.

Irina Chiriţoiu, director ECC România: „În ultimii trei ani de zile am primit peste 8.000 de solicitări de informare şi aceste solicitări s-au transformat în reclamaţii - undeva la 3.500-4.000.”

„Uneori sunt greu de găsit bagajele, dar nu le-am pierdut niciodată. ”

Adrian Jiga, PR Aeroportul "M. Kogălniceanu": „Într-adevăr, întârzieri din motive operaţionale există. Noi îndrumăm pasagerii atât către companiile aeriene. Noi încercăm să gestionăm aici problemele.”

Există şi o aplicaţie cu care turiştii se pot descurca mai uşor. Este disponibilă în 25 de limbi, funcţionează şi offline şi cuprinde informaţii importante din toate ţările Uniunii Europene.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Călin Georgescu spune că nu a dorit să devină preşedinte. Care era planul lui, de fapt: „România, o...
Digi FM
Cu ce probleme s-a confruntat Cristina Bâtlan. Fiul ei a fost operat de zece ori: „E o chestie foarte rară...
Pro FM
Sam Asghari, fostul soț al lui Britney Spears, recunoaște că relația cu vedeta i-a dat un impuls în carieră...
Film Now
Nicole Kidman, schimbare majoră în carieră după ce a fost acuzată că apare în mai toate filmele și serialele
Adevarul
Trump amenință Rusia cu consecințe „devastatoare” dacă nu acceptă acordul de încetare a focului cu Ucraina
Newsweek
Guvernul crește, mâine, pensiile pentru 2.800.000 de pensionari. Cine ia banii și când DOCUMENT
Digi FM
Ianis Hagi, marele absent la decorarea lui Gică Hagi de la Cotroceni. Motivul pentru care nu a participat la...
Digi World
Gustarea care-ți poate proteja ochii, superaliment și pentru inimă și creier. Consumată zilnic în cantități...
Digi Animal World
Momentul când un delfin de peste 400 de kilograme sare în barca unor pescari. Imaginile sunt virale
Film Now
Keanu Reeves, detaliile care îi arată latura „umană”. Ce a făcut timp de zece ani și nu a știut nimeni: „Mi-a...
UTV
Otniela Sandu, prima reacție după ce Sebastian Dobrincu s-a împăcat cu Ioana Ignat. „Faptele arată mai mult...