Soție încurcată de angajații aeroportului

Data publicării:
aeroport

Cine s-a ales doar cu bagajele încurcate la aeroport se poate considera norocos! Angajaţii aeroportului Mihail Kogălniceanu din apropiere de Constanţa i-au încurcat unui turist britanic...soţia. Situaţia s-a rezolvat, dar cu emoţii, pentru că oficialii nu prea vorbeau bine limba engleză, spune bărbatul, care a făcut şi plângere la Centrul European al Consumatorilor din România. Este doar unul dintre cei peste 300 de turişti care au făcut anul acesta reclamaţii legate de aeroporturile din ţara noastră.

I-am găsit pe turiştii nemulţumiţi aşteptând în aeroport zborul către Luton, Marea Britanie. Au stat trei zile în ţara noastră, într-o mică vacanţă dar, problemele au început încă din primul moment în care au pus piciorul pe tărâm românesc. Angajaţii Poliţiei de Frontieră le-au încurcat documentele de călătorie.

„Am dat paşaportul meu împreună cu cel al soţiei mele. Paşaportul meu este britanic, al soţiei este din Zimbabwe. Nu ştiu cum s-a întâmplat, dar l-au pus pe al ei împreună cu alt paşaport, tot din Zimbabwe, şi, dintr-o dată, soţia mea era, de fapt, soţia altcuiva, ceea ce nu a fost deloc bine. Mi s-a cerut să dovedesc că soţia mea este într-adevăr a mea.”

Am încercat să le explic, i-am rugat să îmi aducă înapoi paşaportul pentru că acesta este al altcuiva. Dar ne-au reţinut paşapoartele. Apoi au început să se certe cu noi şi au ridicat tonul.”

Turiştii susţin că de vină pentru cele trei ore pierdute ar fi angajaţii care nu înţelegeau foarte bine limba engleză. Pentru ca turiştii să ştie cui să se adreseze şi ce au de făcut atunci când au probleme pe aeroport, reprezentanţii Centrului European al Consumatorilor s-au mutat, pentru o zi, pe aeroportul Mihail Kogălniceanu din Constanţa. Pasagerii au primit pliante tipărite în mai multe limbi, din care pot afla ce au de făcut când cursa lor întârzie, e anulată sau le sunt rătăcite bagajele.

Irina Chiriţoiu, director ECC România: „În ultimii trei ani de zile am primit peste 8.000 de solicitări de informare şi aceste solicitări s-au transformat în reclamaţii - undeva la 3.500-4.000.”

„Uneori sunt greu de găsit bagajele, dar nu le-am pierdut niciodată. ”

Adrian Jiga, PR Aeroportul "M. Kogălniceanu": „Într-adevăr, întârzieri din motive operaţionale există. Noi îndrumăm pasagerii atât către companiile aeriene. Noi încercăm să gestionăm aici problemele.”

Există şi o aplicaţie cu care turiştii se pot descurca mai uşor. Este disponibilă în 25 de limbi, funcţionează şi offline şi cuprinde informaţii importante din toate ţările Uniunii Europene.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
De ce a murit, de fapt, Silviu Prigoană. Medicii au mărturisit cauza decesului afaceristului
Digi FM
Adriana Bahmuțeanu, prima reacție după ce a aflat de moartea lui Silviu Prigoană: “S-a întâmplat la Brașov...
Pro FM
Ana Baniciu are o casă ca din reviste, veche de un secol. A arătat-o în detaliu, iar imaginile dinainte și...
Film Now
Angelina Jolie, despre posibilitatea ca cei șase copii ai ei să aleagă o carieră la Hollywood: „Sunt foarte...
Adevarul
Patru țări europene ar putea fi următoarele pe lista lui Vladimir Putin
Newsweek
Care pensionari au pierdut la pensie sute de lei? Obligați să lucreze 10 ani în plus. Ce măsuri iau?
Digi FM
Dinastia Trump, sezonul 2. Ce roluri ar putea juca rudele lui Donald Trump în noua administrație...
Tortura
Trei irakieni torturați în închisoarea Abu Ghraib de contractori americani au primit despăgubiri de 42 de...
Digi Animal World
„Zâna Albă”, o veveriță cu blana albă extrem de rară. Un fotograf a așteptat ore bune să o surprindă
Film Now
Adevăratul motiv pentru care Ben Affleck pare atât de nefericit mereu. Un apropiat a rupt tăcerea: „Vrea să...
UTV
Ozana Barabancea face primele declaratii despre relatia fiului sau cu Naomi Hedman. „Exista soacra buna pe...