Fabrica de discounturi, o nouă înșelătorie. Sute de români păcăliți de prețurile mici  

Data publicării:
CardBancomat-1

Acest telefon se vindea cu 1.300 de lei pe site-ul fabricadediscounturi.ro. „Nimeni nu îţi face discount mai mare de 15% din preţul produsului...e o problemă când de la 3000 ajunge la 1300”, a spus Flavia Negoescu, realizator emisiune IT 2.0

Şi pe forumuri, utilizatorii reacţionau la ofertele firmei. Chiar unul dintre producătorii tabletelor susţine că nu a furnizat produsele afişate de magazinul online şi atrăgea atenţia că preţul nu are cum să fie atât de mic.

Deşi este un preţ foarte avantajos, dorim să vă atragem atenţia că UTOK nu a distribuit produse către E-Flash Sales SRL, firma ce deţine site-ul în cauză. Drept urmare, preţul afişat pe site-ul respectiv nu este justificat şi nu garantează livrarea tabletei UTOK i700 către cumpărători”, a fost reacţia unui producător de tablete.

Celor 300 de cumpărători nu li s-a părut însă nimic suspect. Asta deşi în condiţiile contractuale afişate pe site, firma nu se angaja să le dea banii înapoi în cazul anulării comenzii. Mai mult, produsul era livrat în 3-4 săptămâni de la încheierea campaniei de reduceri. Reprezentanţii băncii care au procesat tranzacţiile cu cardul au intervenit la timp, astfel că nimeni nu a pierdut bani.

Pentru siguranţă plătitorilor, am decis să blocăm plăţile online. În cel mult 3 zile lucrătoare, toţi plătitorii vor avea banii în contul lor”, Octavian Herea, reprezentantul băncii, Libra Bank.

În tot acest timp, administratorul site-ului este de negăsit. Deşi firma care deţine site-ul este înregistrată pe ministerul de finanţe la acesată adresa, proprietarul imobilului spune că nu a avut niciodată legătură cu firma şi nici nu ştie despre această societate. Pe site se menţionează că firma nu îşi poate continuă activitatea şi nu a încasat niciun ban de la clienţi. Mai mult, reprezentantul magazinului online consideră că banca nu a avut niciun motiv să suspende plăţile.

Între timp, au fost sesizate şi autorităţile. „Principalele aspecte reclamate sau sesizate de consumatori ar fi că nu a ajuns produsul sau întârzierea livrării produselor pe care le-au achiziţionat”, a spus Marius Dunca, preşedintele ANPC. Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor s-a autosesizat şi a trimis o adresa inspectorilor anti-fraudă.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Cum arată Ștefan Hrușcă acum, la 67 de ani. Artistul este de nerecunoscut
Digi FM
Kevin Costner, vacanță în Aspen alături de fiica sa adolescentă. Actorul este tatăl a șapte copii
Pro FM
Soția lui Kanye West, într-o pelerină transparentă de ploaie, cu nimic pe dedesubt. El, cu mască pe față...
Film Now
I-a arătat imagini nud și i-a vorbit despre dependența lui de pornografie. Blake Lively l-a dat în judecată...
Adevarul
Miliardarul Jeff Bezos se căsătorește: Nuntă fastuoasă, de 600 de milioane de dolari, în Aspen, pe...
Newsweek
Ultimele vești de la Casa de Pensii despre indexarea pensiilor în ianuarie: Va veni direct majorată
Digi FM
Controversă după momentul Aurei Șova cu Marius Manole, din finala Vocea României 2024: "Respectul faţă de...
Digi World
O vedetă TikTok a murit la doar 19 ani din cauza unei boli foarte rare care afectează doar câteva sute de...
Digi Animal World
Cum arată câinele care valorează un milion de euro. A fost conceput și născut în România: „A câștigat toate...
Film Now
Scarlett Johansson nu-și dorește ca fiica sa să afle acest lucru despre ea: „Mi-e atât de rușine”
UTV
Andreea Balan si George Burcea, impreuna la serbarea fiicei lor, Ella. Au lasat in urma certurile pentru...