Transport public gratuit în Capitală | Clotilde Armand: Gratuit nu e niciodată

Data publicării:
clotilde armand in fata ta
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Scurtături Tastatură
Shortcuts Open/Close/ or ?
Redare/PauzăSpațiu
Mărește Volumul
Micșorează Volumul
Caută înainte
Caută înapoi
Subtitrare Pornită/Oprităc
Ecran complet/Ieși din modul Ecran completf
Suprimare Sunet/Activare Sunetm
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Caută %0-9
00:00
00:00
00:00
 

„Gratuit nu e niciodată. Oamenii care conduc autobuzele sunt plătiți și autobuzele sunt cumpărate. Sunt două aspecte. Dacă este gratuit complet, sunt oameni care iau transportul fără să plătească - e risc să fie mizerabil. Dacă nu dai nimic, nu ai respect pentru obiectul respectiv. Vrem să fie un loc unde te simţi bine şi e confortabil. Cei care iau transportul fac un serviciu tuturor, e normal ca acest cost să fie împărţit”, a spus Clotilde Armand, adăugând că merge frecvent cu metroul și RATB.

„Nu cred că nu e bine să nu plătească. Dar ca toată lumea să se urce fără să plăteacsă, nu mi se pare bun”, a precizat ea.

Nicuşor Dan a adăugat că una din marile probleme e că autobuzele RATB nu vin la timp.

Președintele USB a mai spus că atunci când Gabriela Firea va propune gratuitatea transportului public gratuit în Consiliul General al Municipiului București consilierii USB se vor opune.

„Managementul RATB este depăşit. O să cerem audit, unde se duc banii, de ce avem 5.000 de şoferi, ce sunt ceilalţi 5.000 de angajați”, a adăugat Nicușor Dan.

Urmăriți AICI înregistrarea integrală a emisiuni cu Nicușor Dan și Clotilde Armande.

Subiectul a fost dezbătut în condițiile în care primarul ales al Capitalei, Gabriela Firea, susţine că, într-un interval de timp rezonabil, transportul în comun va deveni gratuit în Bucureşti, după îndeplinirea câtorva condiţii.

Paşii sunt următorii: bandă proprie pentru autobuzele RATB, taxi şi salvări/pompieri, completarea flotei regiei cu încă minimum 300 autobuze - cele care acum există dar nu au piese -, continuarea procesului de transformare a regiei în societate comercială a municipalităţii pentru a putea atrage fonduri europene necesare modernizării, curăţenie în autobuze, siguranţa călătorilor, aer condiţionat vara, gratuitate, pentru început, înainte şi după vârfurile orare de trafic”, a precizat ea.

Senatorarea a mai spus că introducerea gratuităţii la transportul public nu va duce la disponibilizări la Regia Autonomă de Transport Bucureşti.

„Asta nu înseamnă că personalul RATB care vinde acum biletele va rămâne pe drumuri. Vom găsi soluţii pentru fiecare în parte. Eu vreau să creez locuri de muncă pentru bucureşteni, nu să cresc şomajul”, a precizat Firea.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Mesajul cutremurător transmis de Regele Charles, după ce s-a aflat de înmormântare. Nu i-a fost uşor să...
Digi FM
Ce îl enervează pe Smiley la Gina Pistol: „Nu suport”. Cei doi s-au căsătorit în urmă cu doi ani
Pro FM
Charlize Theron, super distracție cu fiicele ei, la un concert Dua Lipa. "Ești cea mai cool!", i-a transmis...
Film Now
Cum arată Chuck Norris în 2025, la 85 de ani. Imagini de colecție cu celebrul actor
Adevarul
Guvernul n-a renunțat la ideea de a trimite un emisar special în SUA. Cine e favorit SURSE
Newsweek
Statul tipărește bani ca să plătească pensii. Cea mai proastă veste pentru pensionari vine la toamnă
Digi FM
Gheorghe Gheorghiu parcă a întinerit după ce s-a căsătorit și a slăbit 25 de kilograme. În ianuarie a...
Digi World
De ce a fost numită 1 aprilie Ziua păcălelilor. Cum a fost aleasă data în care se fac cele mai multe glume și...
Digi Animal World
Momentul când o cățelușă imploră ajutor după ce puiul ei a fost lovit de o mașină: „A fost prima dată când...
Film Now
Dolph Lundgren, cu soția și fiica, ambele de aceeași vârstă, la restaurant. E cu 39 de ani mai mare decât...
UTV
Cum a sărbătorit Andreea Sasu ziua de naștere alături de Philipp Plein. „Mulțumesc că mă faci să mă simt...