Avocatul lui Dan Voiculescu cere anularea privatizării Institutului de Cercetări Alimentare

„Nu am emoţii în Săptămâna Patimilor”, a spus Dan Voiculescu marţi dimineaţă, sosind în jurul orei 10 la Curtea de Apel Bucureşti. El nu a dorit să facă alte declaraţii, în ciuda insistenţelor jurnaliştilor prezenţi:
După mai puţin de o oră, şedinţa s-a încheiat, după ce unul din avocaţii lui Dan Voiculescu a invocat o excepţie, mai exact propunerea de anulare a privatizării Institutului de Cercetări Alimentare. Scopul ar fi ca toate părţile implicate să îşi recupereze banii, statul - terenul şi clădirea, iar Dan Voiculescu - investiţiile făcute în ultimii 12 ani.
Excepţia propusă marţi instanţei Curţii de Apel Bucureşti a fost respinsă de prima instanţă, care a şi decis condamnarea omului de afaceri la cinci ani de închisoare pentru spălare de bani.
Avocatul cere ca respectiva excepţie să fie soluţionată separat, sesizând instanţa supremă pentru a se pronunţa asupra procedurii de urmat, în condiţiile în care de la 1 februarie este în vigoare un nou Cod Penal.
------------------
În urmă cu o săptămână, unul dintre judecători a cerut să fie retras din proces, după ce numele său a fost asociat cu o anchetă a procurorilor DNA, cei care l-au trimis pe Dan Voiculescu în judecată în acest caz.
„Cred că judecătorul a observat că în spaţiul public a fost acuzat că a fost părtinitor în caz”, a spus atunci Dan Voiculescu în faţa instituţiei.
Întrebat în favoarea cui ar fi fost părtinitor magistratul, Dan Voiculescu a replicat că nu ştie.
„Nici nu ştiu de unde a apărut porcăria asta, dar îl felicit. Un judecător care are puterea să spună "mă abţin până se lămuresc lucrurile" e de toată lauda”, a adăugat el.
În acelaşi dosar a fost condamnat şi Gheorghe Mencinocopschi, la şase ani de închisoare cu executare, precum şi fostul ministru Sorin Pantiş.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.